Skocz do zawartości

tk74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tk74

Osiągnięcia tk74

0

Reputacja

  1. Witam,mam to samo po zmianie softu wzrósł moment i dwumas dostał czkawki,im częściej będziesz dopuszczał do takiej sytuacji tym szybciej spotka Cię wymiana.Jaro4444 też dobrze Ci sugeruje z tymi przegubami wewnętrznymi,chociaż są pancerne to jednak mogą klękna ać tylko one tez sie objawiają podczas momentu jak i dwumas tylko z mniejsza czestotliwoscia.
  2. No z tą regeneracją to nie tak do końca,bo akurat ten typ nastawnika to daje się tzw.regenerować i odzyskuje sprawność 100% czego nie można powiedzieć o turbinach ale ok dobra decyzja.pozdrawiam.
  3. Witam,tylko mi nie pisz że przez to oddajesz pompe do regeneracji?!!!!!!!!Z tego co sie orientuje to ten czujnik można kupic w aso a wymienisz go sam!Szkoda że tak daleko masz bo mam cały nastawnik to bym Ci czujnik sprzedał z niego!
  4. Brak kontrolki świec żarowych oznacza brak zasilania na ecu,sprawdź przekaźnik zasilania ecu.
  5. Vagiem sie nie ustawia statycznego kąta,musisz to zrobic ręcznie,jakim programem operujesz?Jak masz którąś z 3-cich wersji to tam masz w grupie 0 w bs opcję- tdi timing,ona bardzo ładnie pomoże Ci ustawić kąt padania wtrysku,ruszając pompą musisz zgrać linie na wykresie po miedzy granicznymi liniami.
  6. tk74

    [B5 AFB] Błąd 18265

    Dokładnie, padł czujnik temperatury zasysanego powietrza a skrzynia wpadła w tryb awaryjny,najpierw pozbyłem się usterki w ecu silnika a później wykasowałem ze sterownika skrzyni i po problemie.Tu wygląda na podobny problem.
  7. Witam wszyskich posiadaczy A4-tk74!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...