Skocz do zawartości

norman82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O norman82

Osiągnięcia norman82

0

Reputacja

  1. byla spalona jedna swieca juz wymienione i jest ok
  2. witam kolegow i mam maly problem musze troszke pokrecic zeby zapalic i to sporo dodam ze prz -20 s jak wczesniej byly troszke cieplej to palil od strzala i teraz pytanie byl wymieniany rozrzad ale nie ustwili mi konta wtrysku wiec moze dlatego tak pali??? mam kompa i probowalem zwiekszy kat wtrysku u mnie bylo 32768 a zwiekszylem do32780ale teraz jak sprawdzic czy jest dobrze ???? jutro zobaczwe jak rano zapali i dam znac
  3. witam mam taki problem : jak odpale auto vw golf mk3 1.9 td AAZ to obroty mam tak 850 -920 autko sobie chodzi i po jakiejs chwili obroty wzrasraja do 1020 -1050 a dzieje sie to po cyknieciu tak jakkby sie jakis przekanik wlanczal lub rozlancal , obroty sparwdzalem na elektronicznym obrotomiezu dzieje sie to samo nawet na nagrzanym silniku co to moze byc????
  4. jak bys dodal to wyjdzie ponad 500zl oczywiscie bez czesci sama robocizna
  5. moim zdaniem za wymiane uszczelki pod glowica to tak 200- 300zla za pierscienie to tak max 400zl
  6. moze to cos pomoze 00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasięgiem – G71 00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napięcie – G71 00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napięcie – G71
  7. klego zaloguj sie tu i poczytaj jest opisane ustawienie i czyszczenie http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51180&highlight=czyszczenie+nastawnika
  8. witam kolegów i koleżanki mieszkam w szczecinku obecnie jeżdze vw mk3 1.9 td AAZ ale mam zamiar zmienic na a4 1.9 TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...