xmod
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O xmod
Osiągnięcia xmod
0
Reputacja
-
Dołączę się do tematu. Dojeżdżam do pracy ok 15km, przy temp. -10st i włączonej klimie na 21st osiągam temp. silnika 90st dopiero przy 11-12 kilometrze. Nie wiem czy to normalna sytuacja bo mam autko od niedawna. Dodatkowo parują mi dość mocno szyby, wiem że wysuszanie powietrza w klimie zadziała dopiero powyżej 5 st, czy to może być tez problem filtra w kabinie? pzdr.
-
Niedawno byłem znowu w warsztacie i mechanik powiedział że to problem z turbo, wszystko inne posprawdzał. Powiedziałem mu żeby wymontował turbo bo oni nie bawią się w regenerację. Chcę sam zobaczyć co i jak. Są jakieś proste sposoby na rozruszanie sztangi i kierownic tak,żeby nie rozbierać całego turbo? Zależy mi tylko na przejechaniu do Polski (ok. 1000km), tam wyszperałem pod Elblągiem niezły warsztat w Markusach co naprawia turbiny. Pzdr.[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 13:19_________________________________________________Otworzyłem turbo i było tak jak Spanky przewidywał, czyli zapieczone kierownice. Wyczyściłem wszystko i teraz kierownice chodzą perfekcyjnie. Jutro zanoszę turbo do mechanika żeby zamontował.Powiem co i jak. Przesyłam zdjątka jak wyglądało turbo w środku:
-
Czy samodzielna naprawa kierownic to jakiś wielki problem? Widziałem opis czyszczenia turbo na forum passata. Dłubałem już w swoim poprzednim aucie, ale w audi nawet nie wiem gdzie się turbo znajduje (już wiem gdzie jest ). Czy można turbo wyciągnąć od góry czy jednak od spodu? (już wiem że od góry ale trochę z tym dłubania bo jest zabudowana) Czy w przypadku zapieczonych kierownic trzeba turbinę rozbierać czy są jakieś inne jeszcze metody na rozruszanie kierownic (przedmuchanie?) Czy da się przejechać na tak uszkodzonej turbinie 1000km? W Polsce było by dużo łatwiej. Pzdr.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 21:21_________________________________________________Witam, byłem właśnie w warsztacie i człowiek mówi że to może być też niedomagająca pompa paliwa ;(
-
Witam ponownie, dzięki za odpowiedzi. Jako że mi brakuje czasu na samodzielne sprawdzanie, oddałem do mechanika, który wymienił jakieś 2 czujniki ale nie ma niestety poprawy. (jakie dokładnie czujniki podmienił tego nie wiem, bo jestem w Niemczech i ciężko przetłumaczyć). Czy są jeszcze jakieś inne możliwe usterki po których może pojawić się ten błąd? Może są jakieś inne elementy mające wpływ na prace czujnika. Gdzieś czytałem o zapchanym katalizatorze. Auto jest świeżo kupione i przez długi czas (ok. 5lat) jeździła nim kobieta tylko po mieście, więc turbo nie miało zbytnio możliwości wykazania się, może gdzieś tu jest problem. Pzdr.
-
Witam wszystkich. Mam zamiar kupić audi a4 1,9 tdi 110KM wersja silnika AFN. Na jeździe próbnej do 90km/h jest wszystko w porządku powyżej już na 4 biegu auto mocno słabnie i da się jechać tylko ok 120km/h. Byłem z autem w warsztacie żeby go podpięli pod komputer i wyskoczył właśnie błąd 519. Ma ktoś może informacje co to może być? Mechanik powiedział że że turbo jest ok. Pozdrawiam * stosuj prosze wlasciwy prefix, zamieszczaj watki w odpowiednich dzialach [Musashi]
-
Witam wszystkich posiadaczy teko wspaniałego auta