Skocz do zawartości

xmod

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xmod

Osiągnięcia xmod

0

Reputacja

  1. Dołączę się do tematu. Dojeżdżam do pracy ok 15km, przy temp. -10st i włączonej klimie na 21st osiągam temp. silnika 90st dopiero przy 11-12 kilometrze. Nie wiem czy to normalna sytuacja bo mam autko od niedawna. Dodatkowo parują mi dość mocno szyby, wiem że wysuszanie powietrza w klimie zadziała dopiero powyżej 5 st, czy to może być tez problem filtra w kabinie? pzdr.
  2. Niedawno byłem znowu w warsztacie i mechanik powiedział że to problem z turbo, wszystko inne posprawdzał. Powiedziałem mu żeby wymontował turbo bo oni nie bawią się w regenerację. Chcę sam zobaczyć co i jak. Są jakieś proste sposoby na rozruszanie sztangi i kierownic tak,żeby nie rozbierać całego turbo? Zależy mi tylko na przejechaniu do Polski (ok. 1000km), tam wyszperałem pod Elblągiem niezły warsztat w Markusach co naprawia turbiny. Pzdr.[br]Dopisany: 18 Grudzień 2008, 13:19_________________________________________________Otworzyłem turbo i było tak jak Spanky przewidywał, czyli zapieczone kierownice. Wyczyściłem wszystko i teraz kierownice chodzą perfekcyjnie. Jutro zanoszę turbo do mechanika żeby zamontował.Powiem co i jak. Przesyłam zdjątka jak wyglądało turbo w środku:
  3. Czy samodzielna naprawa kierownic to jakiś wielki problem? Widziałem opis czyszczenia turbo na forum passata. Dłubałem już w swoim poprzednim aucie, ale w audi nawet nie wiem gdzie się turbo znajduje (już wiem gdzie jest ). Czy można turbo wyciągnąć od góry czy jednak od spodu? (już wiem że od góry ale trochę z tym dłubania bo jest zabudowana) Czy w przypadku zapieczonych kierownic trzeba turbinę rozbierać czy są jakieś inne jeszcze metody na rozruszanie kierownic (przedmuchanie?) Czy da się przejechać na tak uszkodzonej turbinie 1000km? W Polsce było by dużo łatwiej. Pzdr.[br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 21:21_________________________________________________Witam, byłem właśnie w warsztacie i człowiek mówi że to może być też niedomagająca pompa paliwa ;(
  4. Witam ponownie, dzięki za odpowiedzi. Jako że mi brakuje czasu na samodzielne sprawdzanie, oddałem do mechanika, który wymienił jakieś 2 czujniki ale nie ma niestety poprawy. (jakie dokładnie czujniki podmienił tego nie wiem, bo jestem w Niemczech i ciężko przetłumaczyć). Czy są jeszcze jakieś inne możliwe usterki po których może pojawić się ten błąd? Może są jakieś inne elementy mające wpływ na prace czujnika. Gdzieś czytałem o zapchanym katalizatorze. Auto jest świeżo kupione i przez długi czas (ok. 5lat) jeździła nim kobieta tylko po mieście, więc turbo nie miało zbytnio możliwości wykazania się, może gdzieś tu jest problem. Pzdr.
  5. Witam wszystkich. Mam zamiar kupić audi a4 1,9 tdi 110KM wersja silnika AFN. Na jeździe próbnej do 90km/h jest wszystko w porządku powyżej już na 4 biegu auto mocno słabnie i da się jechać tylko ok 120km/h. Byłem z autem w warsztacie żeby go podpięli pod komputer i wyskoczył właśnie błąd 519. Ma ktoś może informacje co to może być? Mechanik powiedział że że turbo jest ok. Pozdrawiam * stosuj prosze wlasciwy prefix, zamieszczaj watki w odpowiednich dzialach [Musashi]
  6. Witam wszystkich posiadaczy teko wspaniałego auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...