Skocz do zawartości

Mistrzu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mistrzu

Osiągnięcia Mistrzu

0

Reputacja

  1. Z wymianą skrzyni to nie tak długo ja jutro zakładam bo wczoraj kupiłem i to mi zajmie góra 2.5h a wyjęcie zajeło 2h ale fakt że klucze nie byle jakie mam.
  2. Otóż podpiołem sobie kontrolki do środka i efkt jest taki że układ się załącza ale nie wyłącza. Ponowne odpalenie już ciepłego silnika lub lekko podgrzanego już nie załącza. Czyli u mnie wogóle nie rozłącza się układ.
  3. Sprawdzałem go na przyrządzie i otwierał się na 86o. Zakładałem też inny pewny w 100%. Mam vaga ale zawsze mi wyskakuje komunikat o zbyt dużej liczbie błędów i zagrożonej komunikacji przy czym błędów nie wykazuje na innym vagu jak też mój działa na innych autkach. Od wczoraj mi dodatkowo póżniej gaśnie kontrolka poduchy(ok po 3min).
  4. Witam. Mój przypadek z tymi świeczkami jest inny gdyż ciągle ich pali. Autko stoi zawsze na zewnątrz i dziś przy -26 o 6 rano paliłem to musiał pochodzić ze 20 min zanim cokolwiek zaczęło grzać w środku. Miałem kiedyś objawy że świece te nie grzały co zdarza się i teraz ale jak już grzeją to tylko raz i popalone:( Dodam że temp. na desce jest góra 700 a w ciepłe dni dochodzi do 80. Termostat jest dobry, czujnik temp. zmieniony. Co byście radzili?
  5. Zewrzyj przy automacie rozrusznika grube przewody(te z nakrętkami na klucz 13) i jak zakręci to szczotki odpadają i wtedy daj prąd na wsuwkę w automacie i jak także zakręci to stacyjka walnięta.. Ja osobiście miałem raz wine kostki w stacyjce a innym razem wina automatu ale z drugiej strony to automaty nie padają ot tak nagle.
  6. Jestem już po założeniu nowego czujnika i po kasacji błędów ale objawy nie znikły. Dalej dochodzi tylko do 2000obr. Możliwe że vag nic nie pokaże w takiej sytuacji?
  7. Jeśli chodzi o regeneracje to się źle wyraziłem. Czujnik zamówiłem i zapewne za góra 2 dni mi kurier dowiezie. W regeneracje pompy to nie wieże i tu chodzi nie tylko o pompy samochodowe. Już wolałbym kupić używaną pompę.
  8. Otóż stwierdzono u mnie jednak awarie tego czujnika. Po prostu cały czas przesyła ECU że temp.paliwa ma -5stopni. Ale jak będzie po regeneracji pompy to sie okaże i napisze co wyszło.
  9. witam! Nie mogę znaleść nic na ten temat a mianowicie brak reakcji na pedał gazu po odpaleniu. W czasie jazdy mi ubyło mocy a teraz tylko pali. Podpinałem Vaga lecz wyskakuje mi komunikat o niepołączeniu się z powodu wielkiej ilości błędów. Co może być temu silnikowi? Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd uszkodzenia czujnika temp. paliwa w pompie i czy tym samym mogła paść całkiem pompa wtryskowa?
  10. Miałem to samo z tą kontrolką i nic mi nikt nie poradził. Wcześniej było że jak zgaśnie to pale i gitara ale od niedawna świeci krócej i po zgaszeniu pale a silnik nie zaskakuje. Tak więć czekam aż przekażnik pyknie i wtedy pali na dotyk.
  11. Mam to samo. Wczoraj zmieniłem rozrząd i po założeniu nowego paska już nie odpalił, ale po wyregulowaniu kąta wtrysku pali lecz jeszcze muszę to dopracować.
  12. Według mnie to wina rozrusznika a konkretniej to szczotki albo tulejki. Regeneruje rozruszniki i w 80% jak takie objawy są to wlaśnie chodzi o to, i to nie tylko jeśli chodzi o A4. Zapewne rozrusznik chodzi na połowie mocy tzn. któraś szczotka nie styka z wirnikiem.
  13. Prawdopodobnie to wina spalonych świec żarowych , ewentualnie ich sterownik jest uszkodzony lub przekażnik główny pod kierownicą. Miałem to samo i się okazało że miałem spalone świece. Znajomemu zakładałem ostatnio zawieszenie i to samo miał po odpaleniu-chmura dymu i cały się telepał- po wymianie świec wszystko jest ok.
  14. Z racji posiadania A4 zapragnąłem dołączyć do klubu- wiec jestem!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...