Mistrzu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mistrzu
Osiągnięcia Mistrzu
0
Reputacja
-
Z wymianą skrzyni to nie tak długo ja jutro zakładam bo wczoraj kupiłem i to mi zajmie góra 2.5h a wyjęcie zajeło 2h ale fakt że klucze nie byle jakie mam.
-
Otóż podpiołem sobie kontrolki do środka i efkt jest taki że układ się załącza ale nie wyłącza. Ponowne odpalenie już ciepłego silnika lub lekko podgrzanego już nie załącza. Czyli u mnie wogóle nie rozłącza się układ.
-
Sprawdzałem go na przyrządzie i otwierał się na 86o. Zakładałem też inny pewny w 100%. Mam vaga ale zawsze mi wyskakuje komunikat o zbyt dużej liczbie błędów i zagrożonej komunikacji przy czym błędów nie wykazuje na innym vagu jak też mój działa na innych autkach. Od wczoraj mi dodatkowo póżniej gaśnie kontrolka poduchy(ok po 3min).
-
Witam. Mój przypadek z tymi świeczkami jest inny gdyż ciągle ich pali. Autko stoi zawsze na zewnątrz i dziś przy -26 o 6 rano paliłem to musiał pochodzić ze 20 min zanim cokolwiek zaczęło grzać w środku. Miałem kiedyś objawy że świece te nie grzały co zdarza się i teraz ale jak już grzeją to tylko raz i popalone:( Dodam że temp. na desce jest góra 700 a w ciepłe dni dochodzi do 80. Termostat jest dobry, czujnik temp. zmieniony. Co byście radzili?
-
Zewrzyj przy automacie rozrusznika grube przewody(te z nakrętkami na klucz 13) i jak zakręci to szczotki odpadają i wtedy daj prąd na wsuwkę w automacie i jak także zakręci to stacyjka walnięta.. Ja osobiście miałem raz wine kostki w stacyjce a innym razem wina automatu ale z drugiej strony to automaty nie padają ot tak nagle.
-
Jestem już po założeniu nowego czujnika i po kasacji błędów ale objawy nie znikły. Dalej dochodzi tylko do 2000obr. Możliwe że vag nic nie pokaże w takiej sytuacji?
-
Jeśli chodzi o regeneracje to się źle wyraziłem. Czujnik zamówiłem i zapewne za góra 2 dni mi kurier dowiezie. W regeneracje pompy to nie wieże i tu chodzi nie tylko o pompy samochodowe. Już wolałbym kupić używaną pompę.
-
Otóż stwierdzono u mnie jednak awarie tego czujnika. Po prostu cały czas przesyła ECU że temp.paliwa ma -5stopni. Ale jak będzie po regeneracji pompy to sie okaże i napisze co wyszło.
-
witam! Nie mogę znaleść nic na ten temat a mianowicie brak reakcji na pedał gazu po odpaleniu. W czasie jazdy mi ubyło mocy a teraz tylko pali. Podpinałem Vaga lecz wyskakuje mi komunikat o niepołączeniu się z powodu wielkiej ilości błędów. Co może być temu silnikowi? Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd uszkodzenia czujnika temp. paliwa w pompie i czy tym samym mogła paść całkiem pompa wtryskowa?
-
Miałem to samo z tą kontrolką i nic mi nikt nie poradził. Wcześniej było że jak zgaśnie to pale i gitara ale od niedawna świeci krócej i po zgaszeniu pale a silnik nie zaskakuje. Tak więć czekam aż przekażnik pyknie i wtedy pali na dotyk.
-
Mam to samo. Wczoraj zmieniłem rozrząd i po założeniu nowego paska już nie odpalił, ale po wyregulowaniu kąta wtrysku pali lecz jeszcze muszę to dopracować.
-
[B5 AFN] Poranny problem z uruchamianiem silnika - teraz nie odpala
Mistrzu odpowiedział(a) na tomasz-gorz temat w 1.9TDI
Według mnie to wina rozrusznika a konkretniej to szczotki albo tulejki. Regeneruje rozruszniki i w 80% jak takie objawy są to wlaśnie chodzi o to, i to nie tylko jeśli chodzi o A4. Zapewne rozrusznik chodzi na połowie mocy tzn. któraś szczotka nie styka z wirnikiem. -
Prawdopodobnie to wina spalonych świec żarowych , ewentualnie ich sterownik jest uszkodzony lub przekażnik główny pod kierownicą. Miałem to samo i się okazało że miałem spalone świece. Znajomemu zakładałem ostatnio zawieszenie i to samo miał po odpaleniu-chmura dymu i cały się telepał- po wymianie świec wszystko jest ok.
-
Z racji posiadania A4 zapragnąłem dołączyć do klubu- wiec jestem!