kamil1029 Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Witam. Od jakiegoś czasu męczy mnie ciągle powracający Check Engine z błędem P2015. Błąd wraca różnie od momentu skasowania po 20, 50, 100km. Jeśli to coś wniesie do tematu to błąd zaczął się pojawiać po problemach z odmą którą już wymieniłem i błędem P2187. 1 Fault Found: 2968 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [237] - Implausible Signal MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 60 Mileage: 203017 km Date: 2019.06.18 Time: 22:19:04 Engine speed: 1886.00 /min Normed load value: 67.5 % Vehicle speed: 58 km/h Coolant temperature: 96 °C Intake air temperature: 28 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.782 V Unlearning counter according OBD: 40 Readiness: 0000 0000 Edytowane 15 Lipca 2019 przez kamil1029
junior555 Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 Błąd P2015 Audi VW, Nastawnik klap kolektora VW 2.0 TDI CR, P2015 Ostrzeszów • OLX.pl WWW.OLX.PL Jeżeli zaświeca Ci się check engine a w odczycie błędów pojawia się P2015 lub 008213 to z pewnością masz problem z ograniczeniem ruchu klapek kolektora ssącego. Dołączam filmik który pokazuje jak się go...
kamil1029 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 Ok. Tylko, że to co mi wysłałeś tyczy się silnika TDI. Mój to 1.8 TFSI, chyba że to nie ma znaczenia i pasuje tu i tu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się