piteraudi25 Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 Witam. Chciałbym sie dowiedzieć co może być przyczyna podwyższonych obrotów na biegów jałowym, dodam ze dzieje sie to na (tzw zimnym silniku ). Po chwili silnik wraca do (cichej) normalnej pracy. Miał ktoś taki przypadek ? Gdzieś wyczytałem ze może to byc zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej.
koloboro Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 Jak to się dzieje zaraz po odpaleniu to normalne.
Krzych_213 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Ja mam coś takiego ( raz na 2-3 tygodnie ) że jak odpalam autko na zimnym po 2-3 dniach to obroty falują. Silnik pracuje nie równo, tak jakby chciał zgasnąć. To jest kwestia 5-6 sekund, zgaszam i odpalam ponownie i jest ok... Na tą chwilę stało się to 5 razy. Nie wiem czy może się to przerodzić w coś groźniejszego?
ira2 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 08:52, Krzych_213 napisał: Ja mam coś takiego ( raz na 2-3 tygodnie ) że jak odpalam autko na zimnym po 2-3 dniach to obroty falują. Silnik pracuje nie równo, tak jakby chciał zgasnąć. To jest kwestia 5-6 sekund, zgaszam i odpalam ponownie i jest ok... Na tą chwilę stało się to 5 razy. Nie wiem czy może się to przerodzić w coś groźniejszego? u mnie dzieje się podobnie ale tyko czasami, przy odpalaniu na zimnym silniku jak raz wciskam kluczy to silnik jakby wchodził w tryb awaryjny, zaczyna się dusić i nie można dodać gazu więc też go wtedy gaszę i odpalam drugi raz i jest OK, nie wiem co jest przyczyną ale może mieć coś wspólnego np. z rozrusznikiem bo jak wciskam kluczyk do odpalania i go chwilę przytrzymam to taka sytuacja nie występuje najgorsze jest to, że nie ma żadnych błędów w VCDS aby to jakoś sprawdzić
ira2 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 W dniu 5.08.2019 o 13:59, ira2 napisał: u mnie dzieje się podobnie ale tyko czasami, przy odpalaniu na zimnym silniku jak raz wciskam kluczy to silnik jakby wchodził w tryb awaryjny, zaczyna się dusić i nie można dodać gazu więc też go wtedy gaszę i odpalam drugi raz i jest OK, nie wiem co jest przyczyną ale może mieć coś wspólnego np. z rozrusznikiem bo jak wciskam kluczyk do odpalania i go chwilę przytrzymam to taka sytuacja nie występuje najgorsze jest to, że nie ma żadnych błędów w VCDS aby to jakoś sprawdzić na forum A5 wyczytałem, że podobne świadczą o układzie paliwowym, zawieszaniu się zaworu w tym układzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się