ndjaro Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 (edytowane) Ubywa mi płyn chłodniczy. Pacjent Audi A4B5. Problem zaczął się po mojej wymianie płynu (wcześniej nie ubywało) Spuściłem z węża ile się dało a żeby zleciała reszta z silnika rozgrzałem auto do 90 żeby puścił termostat i szybko zgasiłem. Czy w ten sposób mogłem uszkodzić uszczelkę jak chwile auto było bez płynu w układzie? Teraz na trasie 3.7k ubyło mi ponad litr. Czy w ogóle można w taki sposób wymieniać płyn? Edytowane 22 Lipca 2019 przez ndjaro
H4mm3R Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 You made my day Mogłeś jeszcze olej spuścić, szybciej by się rozgrzał czy w taki sposób można wymieniać płyn chłodniczy, raczej nie. Jak widzisz sam się o tym przekonałeś. Płyn najlepiej wymienić przy wymianie rozrządu wraz z pompą, odkręcasz pompę i wszystko wypływa. Teraz masz dodatkowy wydatek wymiany uszczelki, jeśli nie pękła głowica...
Hezen Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Tak jak kolega wyżej napisał, najlepiej przy okazji wymiany rozrządu albo wyciągając termostat. Kolego, następnym razem nie kombinuj tylko napisz tu na forum albo skorzystaj z wujka google.
ndjaro Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Olej to sobie sam spuść mędrcu. Chciałem odkręcić termostat ale nie nie miałem mocnego klucza. Metoda niewłaściwa wiem i wiem również w jaki właściwy sposób się to robi. Zamiast się wymądrzać najpierw powinniście spytać czy są objawy pękniętej uszczelki. Otóż nie było i okazało się, że wąż był uszkodzony. Pozdrawiam
H4mm3R Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Chyba nie bardzo wiesz skoro robiłeś to metodą która może uszkodzić silnik. Po co mam Cię pytać o objawy uszkodzonej głowicy, jak Ty nawet nie wiesz jakie są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Kup sobie odpowiednie narzędzia i jak już musisz to napraw/wymian dokonuj według sztuki, a nie eksperymentalnie.
Rekomendowane odpowiedzi