Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta uszczelka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ubywa mi płyn chłodniczy. Pacjent Audi A4B5. Problem zaczął się po mojej wymianie płynu (wcześniej nie ubywało) Spuściłem z węża ile się dało a żeby zleciała reszta z silnika rozgrzałem auto do 90 żeby puścił termostat i szybko zgasiłem. Czy w ten sposób mogłem uszkodzić uszczelkę jak chwile auto było bez płynu w układzie? Teraz na trasie 3.7k ubyło mi ponad litr.

 

Czy w ogóle można w taki sposób wymieniać płyn?

Edytowane przez ndjaro
Opublikowano

You made my day :grin:

Mogłeś jeszcze olej spuścić, szybciej by się rozgrzał :decayed:

czy w taki sposób można wymieniać płyn chłodniczy, raczej nie. Jak widzisz sam się o tym przekonałeś. Płyn najlepiej wymienić przy wymianie rozrządu wraz z pompą, odkręcasz pompę i wszystko wypływa.

Teraz masz dodatkowy wydatek wymiany uszczelki, jeśli nie pękła głowica... 

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej napisał, najlepiej przy okazji wymiany rozrządu albo wyciągając termostat.

Kolego, następnym razem nie kombinuj tylko napisz tu na forum albo skorzystaj z wujka google.

Opublikowano

Olej to sobie sam spuść mędrcu. Chciałem odkręcić termostat ale nie nie miałem mocnego klucza. Metoda niewłaściwa wiem i wiem również w jaki właściwy sposób się to robi. Zamiast się wymądrzać najpierw powinniście spytać czy są objawy pękniętej uszczelki. Otóż nie było i okazało się, że wąż był uszkodzony. Pozdrawiam

Opublikowano

Chyba nie bardzo wiesz skoro robiłeś to metodą która może uszkodzić silnik. Po co mam Cię pytać o objawy uszkodzonej głowicy, jak Ty nawet nie wiesz jakie są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Kup sobie odpowiednie narzędzia i jak już musisz to napraw/wymian dokonuj według sztuki, a nie eksperymentalnie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...