v1ck Posted March 14, 2009 Posted March 14, 2009 Witam. Wzialem sie wkoncu za sprawdzenie dlaczego fotele nie dzialaja. Mialem troche malo czasu, ale opisze co udalo mi sie dowiedziec. Pewnego dnia oba fotele nagle przestaly grzac, Wiec pomyslalem ze to bezpiecznik. Ale wszstkie w skrzynce sa cale wiec to odpada. Wczoraj sprawdzilem na kostkach czy dochodzi prad, bo moze w takim razie walniete byly regulatory. na malych pinach mialem prad o natezeniu okolo 7.5v natomiast na duzych cos okolo 0.96.. z obu stron tak samo. Czy to sa prawidlowe wartosci zeby dzialalo podgrzewanie? Regulacja pokretlem nie zmieniala zadnej z tych wartosci a chyba powinno prawda? bylo mozna tylko wlaczyc i wylaczyc prad. prosze o pomoc, mimo ze juz sie robi cieplej to i tak czasem zimno jeszcze w 4 litery pozdrawiam, v1ck
jarek3251 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 coś małe te napięcie chyba jest, jak do podgrzewania lusterek idzie 12V to tutaj pewnie napewno też
v1ck Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 wiec gdzie szukac problemu? akumulator ma 56AH wiec mysle ze wystarczajacy...
jarek3251 Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 ja bym zaczął od bezpieczników a później włączniki grzania siedzeń sprawdził
v1ck Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 bezpiecznik od foteli jest sprawny, to byla pierwsza rzecz ktora sprawdzilem, zreszta napisalem to w 1 poscie . Generalnie sprawdzalem na bezpieczniku idzie 12v, na fotelach 7.83 a po odpaleniu daje juz okolo 9v. Ale to chyba wciaz za malo skoro maty dzialaja na 12v. jakies pomysly.. ? nie chce rozbierac foteli zeby sprawdzac same maty bo boje sie ze ich potem nie zloze
v1ck Posted March 15, 2009 Author Posted March 15, 2009 zanim zabiore sie za sprawdzanie maty chcialbym jednak sie dowiedziec czy te 8-9v jakie dochodzi to nie jest za malo zeby wogole zaczela grzac?
jarek3251 Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 mowie ci ze jeśli nie masz regulacji temperatury to na 90% za mało
v1ck Posted March 16, 2009 Author Posted March 16, 2009 mam regulacje temp. od 0-6, zwiekszenie na 6 nie daje wiecej niz 9v na odpalonym silniku
Sady Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 A teraz podstawowe pytanie, w jaki sposób dokonałeś tego pomiaru napięcia, oraz jaki był pobór? Jak już przebrniemy przez to - to podasz nam rezystancje maty?
v1ck Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 sprawdzalem miernikiem. na bezpieczniku 12v, na kostce na pinach dochodzilo tylko 9v. Moze ktos wie gdzie znajduje sie bezpiecznik termiczny ( o ile jest taki ).
marewel Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Zdaje sie ze tam ma byc takie napiecie o jakim mowisz,najprawdopodobniej maty spalone.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now