Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ślizgające się sprzęgło


Floralys

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Od jakiegoś czasu mam problem z ślizgającym się sprzęgłem. Objaw ten występuje przy przyspieszaniu na 3 biegu w górę. Jeżeli przyspieszam " normalnie " wszytko jest ok, ale jeżeli mocno depnę to obroty zaczynaja skakać w przedziale od 2 do 3 tyś obrotów. Tzn samochód cały czas przyspiesza, ale nie z pełną mocą. Obroty skaczą do około 3 tyś i dalej już jest ok. Jest to dość uciążliwe ponieważ nie mam pełnej mocy samochodu np przy wyprzedzaniu. W samochodzie zostało wymienione:

- cały komplet koła dwumasowego 

- wysprzęglik

- pompka sprzęgła 

Układ został odpowietrzony. 

Dodam, że problem ten był już na starym kole dwumasowym. Po wymianie przez około 5 -6 tyś kilometrów było ok. 

Kończą mi się już pomysły. 

Może ktoś z was miał podobny problem ? Pomocy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 7/30/2019 at 6:16 PM, Floralys said:

Cześć.

Od jakiegoś czasu mam problem z ślizgającym się sprzęgłem. Objaw ten występuje przy przyspieszaniu na 3 biegu w górę. Jeżeli przyspieszam " normalnie " wszytko jest ok, ale jeżeli mocno depnę to obroty zaczynaja skakać w przedziale od 2 do 3 tyś obrotów. Tzn samochód cały czas przyspiesza, ale nie z pełną mocą. Obroty skaczą do około 3 tyś i dalej już jest ok. Jest to dość uciążliwe ponieważ nie mam pełnej mocy samochodu np przy wyprzedzaniu. W samochodzie zostało wymienione:

- cały komplet koła dwumasowego 

- wysprzęglik

- pompka sprzęgła 

Układ został odpowietrzony. 

Dodam, że problem ten był już na starym kole dwumasowym. Po wymianie przez około 5 -6 tyś kilometrów było ok. 

Kończą mi się już pomysły. 

Może ktoś z was miał podobny problem ? Pomocy !

Witam, ja chyba w tej samej sprawie. Ostatnio zauważyłem, że przy gwałtowniejszym przyspieszaniu obroty skaczą a auto nie ma pełnej mocy i przyspiesza „na raty”, nie płynnie tak jak powinno to być. Dodam jeszcze, że problem występuje na biegu (manual) od 4 w górę, na 1,2,3 wszystko jest ok. Kolejna sprawa, że jak jade na tempomacie np 120 i zmieniam dźwigienką powiedzmy na 140 to się tempomat odłącza przez te skoki obrotów, nie zawsze, ale się zdarza. Czy to sprzęgło? Czy może macie jakieś inne pomysły od czego mógłbym zacząć? Na moje oko ze sprzęgłem wszystko ok, tzn nie daje żadnych innych znaków, że coś z nim nie tak. Może to być coś innego? Nie wiem, coś z mieszanką? Albo jakiś przepływomierz? Dorzucam filmiki, z góry przepraszam za jakość. 

Edytowane przez Kris1909
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem. Dzwoniłem do mechanika który zajmuje się Audi i powiedział mi, że to docisk. Ale najbardziej mnie zastanawia fakt, że te same objawy były na starym dwumasie i na nowym. Tym bardziej, że założony jest zestaw Sachs. 

Załączam filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zestaw sachs z aftermarket to porażka

lepiej pakować zestawy LUK

a najlepiej cały zestaw LUK od cglc pasuje p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie tylko fakt, że wytrzymało to tylko 5 tys km. Jest na gwarancji więc na spokojnie.

Poza tym z tego co wiem to zamawiając Sachs można mieć części LUK ( nie wiem co jest u mnie bo nie rozkręcałem tego ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUK to LUK sachs to sachs porównaj sobie dociski luk ze sachs to zobaczysz różnicę zupełnie inne wykonanie i lepsze chłodzenie

tak jak pisałem sprzęgło w b8 to porażka nie radzi sobie z serią a po chipie to już dramat szczególnie sachs z aftermarket

u mnie wpadł zestaw od cglc żadnych uślizgów i dużo mocniejsze od cagc cagb caga caha

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...