Ziomal1985 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Witam. Mam pytanie jak w temacie. Jaki jest prawidłowy poziom płynu w zbiorniku wspomagania, u mnie na zimnym silniku jest na minimum a na rozgrzanym max. i teraz moje pytanie czy tak ma być czy trzeba zrobić dolewke? Płyn już kupiłem na wszelki wypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Cały czas powinien być na max poziomie na miarce, być może masz zapowietrzony układ jeżeli na zimnym masz minimum a na ciepłym max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziomal1985 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Kurcze jeżeli jest tak jak mówisz to będę musiał spróbować odpowietrzyc. Natomiast wydaje mi się że nic się nie dzieje z układem podczas jazdy, nie zauważyłem niczego podejrzanego porostu rutynowa kontrola tylko, że zawsze wcześniej na ciepłym sprawdzałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Ale jednak coś nie tak z tym poziomem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Płyn się rozszerza pod wpływem temperatury, tak samo płyn chłodniczy jak i olej w silniku. Na ciepłym i zimnym zawsze będzie różnica w poziomach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się