sebastian600v 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Auto przeładowuje po regeneracji turbiny w zakładzie o niepewnej reputacji. Zawór n75 nowy oryginalny. Wszystko szczelne. Węzyki wymienione. Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_67C9Ul.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_SDhZM.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_zEI54.html Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_xPCM763.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 mozna troche sztange ruszyc zeby zmniejszyc cisnienie, albo znajdz zaklad regeneracji, ktory podejmie sie ustawienia "dobrych" parametrow zmiennej geometrii BTW. masz mocno przestawiony rozrzad (004 Torsion value) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller 13 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Sporo przestawiony, ja mam teraz - 1,94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin600v 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem, że coś z tą turbiną. Rozrząd poprawiłem zaraz po logach. Teraz jest na 0. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller 13 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Może zrób jakiś minus, podobno najlepiej chodź na -1 ale co silnik to inaczej, ja mam -2, -2,5 i jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się