knife42 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Witam wszystkich. Tydzień temu pojawiła się u mnie kontrolka ciśnienia oleju. Zmierzono ciśnienie manometrem i na gorącym silniku było na jałowych 1,2 - 1.4 bar , a przy 2000 rmp miał 2,5 bar. Według ksiązki ma być 1,2 do 1,6 bara na jałowym i 2.5 do 4,5 bara przy 2000 obr. na gorącym silniku. auto ma 156000 przebiegu. Sprawdzono panewki- ok. Wymieniono pompę oleju i ciśnienie bez zmian jak wyżej. Czy ktoś już miał taki przypadek ? Osobiście podejrzewam podstawę filtra oleju z zaworem ciśnienia oleju ale czy to się w ogóle komu kolwiek kiedyś popsuło ? pytam bo nowa podstawa kosztuje prawie 800 zł. Jeśli ktoś miał taki przypadek to prosiłbym o pomoc bo nie chcę na ślepo wymieniać .
knife42 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 14 minut temu, george napisał: Sprawdź smok olejowy. nowa pompa i smok. jak to jest z tą podstawą filtra oleju w której jest zawór ciśnienia . Ktoś to wymieniał ?
knife42 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Jeśli pompa ok, panewki ok, silnik ładnie chodzi to co to może być że ciśnienie oleju słabe ?
DarekS4 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Ciśnienie na wolnych zmierz na simniku totalnie zimnym np po nocy i na rozgrzanym to co podałes na rozgrzanym jest ciśneiniem eleganckim, Ostatnio składałem AUQ. Ciśnienie na zimnym oleju milersa było 6,1 BAR. Jak tyle będziesz miał to bym wymienił czujnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się