czupurek Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Witam Troszkę nierówno pracuje mi silnik. Możecie zerknąć i powróżyć z moich logów? Kąt synchronizacji przed chwilą poprawiłem. czy tyle wystarczy? Wiem że trochę za niska temp ale mam nadzieję że wystarczy statyczny 001 013 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b8fe9bba7e689ed.html statyczny 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81445337a92990e9.html
jachim858427 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Kolego dogrzej silniczek i jeszcze te same logi wrzuć. Kolego silniczek chodzi nie równo na wolnych obrotach? Jak ruszasz delikatnie na zimnym silniku nie czujesz delikatnych szarpnięć. Pompowtryskiwacze są już w gorszym stanie korekcje masz już wysokie (013). BIP-y też już zbliżają się do granicy prawidłowych wartości (023). Jakie masz chwilowe spalanie na dobrze rozgrzanym silniku? Na korekcję dobrze by było zalać czarnego STP. Pozdrawiam
czupurek Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 Właśnie miałem się pytać czy nie zrobić ich na paliwie z BP a nie z orlena. Mam podejrzenia co do jakości ostatnio tankowanego paliwa w której grupie sprawdza się chwilowe spalanie? jak ruszam na zimnym silniku nie czuję szarpnięć, nawet delikatnych Dodaję nowe logi statyczne: 001 013 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2daaa7afe1702e26.html 015 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff4387221218fcf9.html chwilowe spalanie 0,4 l
spanky Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 dosyc spore korekcje ... no i BIP-y na granicy ... moznaby podmienic pompki na probe ...
czupurek Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 na próbe? tzn.... na jakie albo czyje?
jachim858427 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 1 i 4 pompka w najbliższym czasie będzie do wymiany kolego. Co do korekcji zastosuj czarnego STP do wtryskiwaczy. Na BIP-y to już nic ci nie pomoże tylko wymiana. Na razie kolego masz delikatnie nie równą pracę silnika poczekaj aż ci spadnie dawka z bloku 001 poz.2 na mniejszą niż 3 to wtedy dopiero będzie to odczuwalne. Znam to z własnego doświadczenia. Pozdrawiam.
czupurek Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2010 1. jak się zmienia wszystkie 4 sztuki to obojętne jakie będą miały numery? czy muszą dobrać o takich samych P/N. 2. jak to jest z tymi nowymi z allegro? widziałem atrakcyjne ceny, ale nie ma nic za darmo. [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 22:12_________________________________________________dzisiaj sprawdziłem jakie mam pompowtryskim - 038 130 073 Q_ czyli takich samych mam szukać? a i jeszcze jedno. Jak bym chciał go zawirusować to przydałoby się je zmienić przed? jak tak to najlepiej na jakie?[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 21:39_________________________________________________Witam Odgrzeję mojego starego kotleta Zrobiłem ponownie logi 13 i 23 - na nie rozgrzanym silniku, bo też telepie budą. http://vaglog.rtnet.pl/synioo_18835.html Korekcje sie poprawiły, ale BIPy rozjechały się bardziej. Co proponujecie wymienić? i czy potrzebna jest jakaś specjalistyczna suwmiarka. [br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 09:43_________________________________________________zrobiłem logi na rozgrzanym silniku no i jednak jest gorzej jak kiedyś. http://vaglog.rtnet.pl/synioo_18880.html - ta pierwsza cześć jest na zimnym, a druga na ciepłym z włączaną i wyłączaną klimatyzacją. (1 - wł klima, 2 - wył, 3 - wł, 4 - wył)
banshee Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jak chcesz zrobic program to oczywiście po wymianie pompek. Korekcje sprawdzasz wyłącznie na rozgrzanym silniku. Jeżeli chodzi o podmianę miejscami to sam jestem przed tym zabiegiem, więc nie powiem ci czy to pomoże, dopóki nie sprawdzę u siebie. Widać, że korekcje są gorsze na włączonej klimie - tak jak i u mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się