Skocz do zawartości

czupurek

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czupurek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czupurek

1

Reputacja

  1. Auta nie widziałem od tamtej pory, widocznie narazie jest ok. Ja też mam podejrzenia co do wirusa bo strach siedzieć na prawym fotelu
  2. Na razie nie mam tego auta :/ Te logi nie wystarczą do oceny turbiny i przepływki?
  3. Witam Może mi ktoś wytłumaczyć jakie odchyłki mogą być od normy przy 13 letnim przebiegu? Jest to koleżanki auto i zdążyłem zrobić dwie jazdy, mam wrażenie że zaniżał jej obrotomierz. Przyjechała na sprawdzenie pompowtrysków, czwarty pokazuje 2,99. Może wystarczy poprawić listwę? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 003 Miała już błąd - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Pozdrawiam
  4. Ciekawy sposób, ale robisz to w swoim aucie, czy samochodzie klienta?
  5. Witam Polecam sprężynki, które się wkręca w miejsce zerwanego gwintu. Oczywiście wcześniej trzeba rozwiercić i nagwintować odpowiednim do tego gwintownikiem. Zestaw się nazywa helicoil lub baercoil. Podobno trzyma lepiej niż oryginał. Sam się przymierzam do zakupu tylko w tym zestawie jest za krótki gwintownik, a miejsce uszkodzonego gwintu jest głębiej, i muszę kupić dłuższy. Pozdrawiam
  6. czupurek

    Wyjmowanie popowtrysków

    nawet nie mogłem ich ruszyć na boki a co dopiero wyciągnąć. Gniazda wyglądały na zaje... tylko pompki po drugiej stronie były jaśniejsze
  7. czupurek

    Wyjmowanie popowtrysków

    Dzięki chłopaki. Film jest spoko, ale w 10 letnim silniku to tak pięknie nie wychodzi:P Użyłem pół zwykłego ściągacza bo nie mogłem się doczekać odpowiedzi, a ten patent z żabą to chyba najlepszy. Pozdrawiam
  8. czupurek

    Wyjmowanie popowtrysków

    Witam Jak wyciągacie pompowtryski z głowicy ? Macie jakieś sposoby na ich wyciągniecie bez oryginalnego ściągacza? Oczywiście nie uszkadzając głowicy i pompki. Nic nie znalazłem na ten temat, a rękami nic nie idzie. Pzodrawiam silnik AWX [Proszę o stosowanie w tematach wątków odpowiednich prefixów - zgodnie z regulaminem forum - Musashi]
  9. wolałbym zregenerować, ale nie wiem jak to będzie z BIPami jak założy się inne końcówki?
  10. nie dam się wszystko co się da robię sam.
  11. Witam logi z grupy 13 i 23 (patrz na samym dole loga) http://vaglog.rtnet.pl/tomasz.goral_31924.html Pompki chcę wymienić, bo mi na wolnych delikatnie trzęsie budą, z przyśpieszeniem nie mam problemu, pali ok. Możecie mi powiedzieć jakie pompki na podmianę mogę kupić do swojej AWXa? Obecnie mam 038 130 073 Q. Ale ciężko znaleźć takie same używki. Zastanawiałem się nad regeneracją, ale wydaje mi się że po wymianie końcówek trzeba będzie grzebać w sofcie, a to kolejny niepotrzebny wydatek.
  12. witam Problem związany jest z kodowaniem manetki od tempomatu. Po kodowaniu w celu jej uruchomienia, a następnie demontażu z jakiejś przyczyny trzeba przekodować na nowo jej brak. Pozdrawiam
  13. Witam A u mnie po włączeniu grzania tylnej szyby to wycina wszystkie stacje :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...