Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


czupurek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Troszkę nierówno pracuje mi silnik.

Możecie zerknąć i powróżyć z moich logów?

Kąt synchronizacji przed chwilą poprawiłem. czy tyle wystarczy?

Wiem że trochę za niska temp ale mam nadzieję że wystarczy :embarrassed:

statyczny 001 013 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b8fe9bba7e689ed.html

statyczny 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81445337a92990e9.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dogrzej silniczek i jeszcze te same logi wrzuć. Kolego silniczek chodzi nie równo na wolnych obrotach? Jak ruszasz delikatnie na zimnym silniku nie czujesz delikatnych szarpnięć. Pompowtryskiwacze są już w gorszym stanie korekcje masz już wysokie (013). BIP-y też już zbliżają się do granicy prawidłowych wartości (023). Jakie masz chwilowe spalanie na dobrze rozgrzanym silniku?

Na korekcję dobrze by było zalać czarnego STP.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem się pytać czy nie zrobić ich na paliwie z BP a nie z orlena. Mam podejrzenia co do jakości ostatnio tankowanego paliwa :kwasny:

w której grupie sprawdza się chwilowe spalanie?

jak ruszam na zimnym silniku nie czuję szarpnięć, nawet delikatnych :)

Dodaję nowe logi statyczne:

001 013 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2daaa7afe1702e26.html

015

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff4387221218fcf9.html

chwilowe spalanie 0,4 l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyc spore korekcje ... no i BIP-y na granicy ... moznaby podmienic pompki na probe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 i 4 pompka w najbliższym czasie będzie do wymiany kolego. Co do korekcji zastosuj czarnego STP do wtryskiwaczy. Na BIP-y to już nic ci nie pomoże tylko wymiana. Na razie kolego masz delikatnie nie równą pracę silnika poczekaj aż ci spadnie dawka z bloku 001 poz.2 na mniejszą niż 3 to wtedy dopiero będzie to odczuwalne. Znam to z własnego doświadczenia.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. jak się zmienia wszystkie 4 sztuki to obojętne jakie będą miały numery? czy muszą dobrać o takich samych P/N.

2. jak to jest z tymi nowymi z allegro? widziałem atrakcyjne ceny, ale nie ma nic za darmo. :mysli:[br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 22:12_________________________________________________dzisiaj sprawdziłem jakie mam pompowtryskim - 038 130 073 Q_

czyli takich samych mam szukać?

a i jeszcze jedno. Jak bym chciał go zawirusować to przydałoby się je zmienić przed? jak tak to najlepiej na jakie?[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 21:39_________________________________________________Witam

Odgrzeję mojego starego kotleta :embarrassed:

Zrobiłem ponownie logi 13 i 23 - na nie rozgrzanym silniku, bo też telepie budą.

http://vaglog.rtnet.pl/synioo_18835.html

Korekcje sie poprawiły, ale BIPy rozjechały się bardziej.

Co proponujecie wymienić? i czy potrzebna jest jakaś specjalistyczna suwmiarka.

[br]Dopisany: 01 Sierpień 2010, 09:43_________________________________________________zrobiłem logi na rozgrzanym silniku no i jednak jest gorzej jak kiedyś.

http://vaglog.rtnet.pl/synioo_18880.html

- ta pierwsza cześć jest na zimnym, a druga na ciepłym z włączaną i wyłączaną klimatyzacją.

(1 - wł klima, 2 - wył, 3 - wł, 4 - wył)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz zrobic program to oczywiście po wymianie pompek.

Korekcje sprawdzasz wyłącznie na rozgrzanym silniku.

Jeżeli chodzi o podmianę miejscami to sam jestem przed tym zabiegiem, więc nie powiem ci czy to pomoże, dopóki nie sprawdzę u siebie.

Widać, że korekcje są gorsze na włączonej klimie - tak jak i u mnie. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...