Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy co robić?


Arpa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie... opcje mam 3:

- szukać głowicy w dobrym stanie - graniczy z cudem

- dać do regeneracji - pytanie gdzie i za ile

- poszukać grubszych oringów na pompowtryskiwacze bo zamienniki  oryginałów daja poprawny efekt na parę tyś km

 

Ktoś może coś doradzić w temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Arpa napisał:

- dać do regeneracji - pytanie gdzie i za ile

- poszukać grubszych oringów na pompowtryskiwacze bo zamienniki  oryginałów daja poprawny efekt na parę tyś km

Ktoś na forum kiedyś stosował te zamienniki grubsze, pomogło...

Tulejowanie jak zrobią dobrze, to też jest dobrym rozwiązaniem, ale już było kilka postów, że te tuleje mosiężne wylatują z gniazda ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli metoda z tulejowaniem albo lipa albo mało fachowa firma.. szkoda że nikt nie jest po zabiegu co by polecił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz sobie koszty tulejowania:

- tuleja mosiężna

- tuleja z brązu 

planowanie głowicy 

 a może nową głowice Camshaft Int z zaworami i uszczelniaczami + uszczelka to koszt około 2100 zł. {2 lata gwarancji]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...