Ivanovsky Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 Witam. Po zakupie Audi A4 B6 1.9 TDI, po jakimś czasie zauważyłem że ubywa płynu chłodniczego. Podczas cieplejszych dni dolewałem wody co jakiś czas. Teraz zbliża się zima i martwi mnie to. Podczas wymiany rozrządu zleciłem mechanikom żeby sprawdzili gdzie ubywa ten płyn, niestety oni nie stwierdzili wycieku. Tak się borykam z tym do teraz, nie wiem od czego zacząć i co sprawdzić. Dodam że sprawdzałem olej co jakiś czas i wszystko jest okej (ten sam stan przez cały czas, nic nie ubywa, nic nie przybywa). Myślałem że pojadę do mechanika i ogarnie mi coś takiego, że to zwykły wyciek ale już nie wiem co mam robić. Macie jakieś sugestie ? Pomysły ? Dziękuje za wszelką pomoc.
black4 Opublikowano 5 Października 2019 Opublikowano 5 Października 2019 Kolego Ivanovsky, Temat znany na forum. Najprawdopodobniej puszcza króciec wody (taki trójnik pod silnikiem): KRÓCIEC WODY FEBI do AUDI A4 8ED B7 1.9 TDI 8164615249 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 23,20 zł - KRÓCIEC WODY FEBI do AUDI A4... Niech Twój mechanik sprawdzi. Btw. Kupuj oryginalny króciec w ASO ok.40 płn. Pozdrawiam ? 1
Ivanovsky Opublikowano 5 Października 2019 Autor Opublikowano 5 Października 2019 Dzięki sprawdzę dziś po pracy i dam znać co i jak.
Ivanovsky Opublikowano 13 Października 2019 Autor Opublikowano 13 Października 2019 Niestety nie potrafię znaleźć tej części pod maska, gdzie ona jest schowana ?
black4 Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Kolego zerknij tu: Pozdrawiam ? 1
Ivanovsky Opublikowano 14 Października 2019 Autor Opublikowano 14 Października 2019 Dzięki, Zaraz zerknę na ten filmik. Narodził się kolejny problem. Mój tata odkrył że pod korkiem od zbiornika wyrównawczego nie ma oringu. Założył więc nowy. Wszystko wydawałoby się okej gdyby nie to że zbiornik zapełnia się aż po szyjkę płynem chłodniczym. Chyba uszczelka pod głowica albo głowica. Tylko że nie ma typowego gotowania się płynu. Po naciśnięciu na pedał gazu płyn zaczyna podnosić swój poziom, bez gotowania i bulgotania. Teraz pytanie, to może wskazywać na problemy z uszczelką bądź głowicą ?
Ivanovsky Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 Po wczorajszej wizycie u mechanika, sprawdziliśmy go testerem na Co2. Niebieski płyn zmienił swoją barwę nieznacznie. Różnica była, lecz bardzo ciężka do zauważenia. Nie wiem co mam robić z tym. A może układ jest zapowietrzony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się