ricko23 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Mam zainstalowaną instalację gazową 5-tej generacji. Układ sprawował się bardzo dobrze, ale od pewnego czasu na większych obrotach (około 2000-3000 obrotów) wypadają zapłony na LPG. Po przełączeniu na benzynę silnik pracuje prawidłowo. Po analizie i sprawdzeniu, co może być przyczyną takich reakcji wynika, że cewki zapłonowe lub któreś z czterech cewek są częściowo uszkodzone. W związku z tym mam pytanie - jak sprawdzić, która cewka jest uszkodzona przy pomocy multimetra lub zewnętrznego urządzenia do sprawdzania cewek zapłonowych, a dokładnie - jakie sygnały na które zaciski (wyprowadzenia) należy podać, ponieważ na cewce wyjścia są ponumerowane od 1 do 4 i nie ma żadnego opisu gdzie podpiąć zasilanie czy masę auta. Będę bardzo wdzięczny za opis tych wyjść (wejść) cewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się