Kubcio Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) Witam Proszę o pomoc w identyfikacji kodu błędu 11723. BŁĄD POCHODZIŁ OD INTERFEJSU DIAGNOSTYCZNEGO - VCDS ZABUBIŁ PLIK. WGRANIE NOWEGO FIRMWARE ROZWIĄZAŁO PROBLEM. Dziękuję Edytowane 18 Października 2019 przez Kubcio Sprawa rozwiązana
DonKamiliano_88 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Ja nie mogę znaleźć , może ktoś podrzucić objaśnienia kodów błędów??? Przepraszam za podczepkę i dziękuję
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się