Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nieznany kod błędu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Proszę o pomoc w identyfikacji kodu błędu 11723.

BŁĄD POCHODZIŁ OD INTERFEJSU DIAGNOSTYCZNEGO - VCDS ZABUBIŁ PLIK. WGRANIE NOWEGO FIRMWARE ROZWIĄZAŁO PROBLEM. 

Dziękuję 

IMG_20191017_155520.jpg

Edytowane przez Kubcio
Sprawa rozwiązana
Opublikowano

Ja nie mogę znaleźć , może ktoś podrzucić objaśnienia kodów błędów???

Przepraszam za podczepkę i dziękuję :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...