Willy87 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Cześć, mechanik sprawdził ciśnienie sprężania i wyszło: 1 = 9,5 2 = 9 3 = 6 4 = 9 Czy to już czas na remont silnika? Ogólnie silnik dobrze pracuje, ładnie przyspiesza tylko żre dużo oleju. Przebieg 208k, gaz od 15k. Bierze 1l na 1000km (motula 10w40 6100)
przem8 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Za duża różnica między trzecim, a pozostałymi cylindrami.
pawelosinski83 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 9-9,5 jeszcze ujdzie... ale ten 6 to śmietnik raczej już...
Willy87 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) 22 minuty temu, pawelosinski83 napisał: 9-9,5 jeszcze ujdzie... ale ten 6 to śmietnik raczej już... Czy wymiana pierścieni i remont pomoże? Czy jeździć nim do zajechania już bo oprócz poboru oleju to całkiem fajne auto. Edytowane 31 Października 2019 przez Willy87
pawelosinski83 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 9 minut temu, Willy87 napisał: Czy wymiana pierścieni i remont pomoże? Czy jeździć nim do zajechania już bo oprócz poboru oleju to całkiem fajne auto. czekaj, wejdę telepatycznie do Twojego silnika i wszystko obejrzę to zaraz Ci powiem...
Willy87 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 7 minut temu, pawelosinski83 napisał: czekaj, wejdę telepatycznie do Twojego silnika i wszystko obejrzę to zaraz Ci powiem... Dzięki takiej odpowiedzi oczekiwałem
przem8 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 Remont o ile opłacalny albo drugi silnik. Tylko, że w przypadku alt obie możliwości to duże ryzyko. Po remoncie też biorą olej, a kupno zajechanego parcha to nie problem.
Willy87 Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) 52 minuty temu, przem8 napisał: Remont o ile opłacalny albo drugi silnik. Tylko, że w przypadku alt obie możliwości to duże ryzyko. Po remoncie też biorą olej, a kupno zajechanego parcha to nie problem. Drugi silnik raczej nie. Remont wstępnie około 4tys. A czy można wyciągnąć z tego silnika tłoki żeby wymienić pierścienie bez wyciągania całego silnika? Edytowane 31 Października 2019 przez Willy87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się