magnum2271 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Witam, po wizycie na hamowni z seryjnymi gratami jestem nieco zaskoczony. To normalne że silnik z 360kkm tyle wypluł? Zamówiłem turbosprężarkę z 2.0 tdi blb, czy na stockowym IC jest szansa na 170hp? Podczas hamowania dymka nie puścił. Edytowane 14 Listopada 2019 przez magnum2271
Łukasz13 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Latem byłeś? chyba ze u was teraz tak gorąco 28 st 1
magnum2271 Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Latem byłeś? chyba ze u was teraz tak gorąco 28 st Taak latem:) Trochę się naczytałem o tych turbinach z 2.0 made in romania, mogę normalnie podmienić gt1749va z seryjną aby sprawdzić czy wszystko jest ok? Edytowane 14 Listopada 2019 przez magnum2271
george Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Temperatura ma bardzo duże znaczenie, istotne też jest ile na seryjnym turbo wyszło i wiadomo, że nowa turbawka bez korekty mapy cudów nie zdziała. Podczas upałów kiedy pojechałem po staniu na otwartym terenie było czuć spadek mocy. Przejechałem 15 km i dopiero schłodziło się na tyle, że wróciło do normy. 1
magnum2271 Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) @george W następnym tygodniu powinienem mieć turbo, najpierw obejrzy je mechanik, wrzucę je na auto jak będzie ok i zobacze czy wstaje dobrze. Jak będzie ok to jadę robić mapę do bydgoszczy. Jeśli będzie wszystko banglać to ic by wleciał na wiosnę. Edytowane 14 Listopada 2019 przez magnum2271
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się