gregorskyy Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 (edytowane) Witam, Oddałem samochód do mechanika, gdyż ciekło mi z chłodnicy. Mechanik miał słaby dostęp więc miał sporo rozkręcania, żeby wymienić króciec wodny. Jednak teraz pojawił się kolejny problem, gdy przyjechałem do domu i wyłączyłem auto, odpaliła mi się pompa próżniowa i w ogóle się nie chciała wyłączyć (musiałem odłączyć akumulatory). Zawiozłem do mechanika, bo mówił przez telefon że pewnie trzeba jakiś błąd usunąć na kompie, jednak na komputerze nic nie pokazało. Aktualnie fura stoi i czeka na jutro aż zajrzy pod spód mechanik, bo na razie sam nie wie co może być nie tak. Czytałem, że może to być coś związanego z hamulcami albo z turbosprężarką, ale hamulce działają wzorowo, silnik sie nie krztusi i nie dusi. Sprawa dziwna bo dlaczego po wyłączeniu samochodu dopiero się załącza ta pompa próżniowa? Edytowane 19 Listopada 2019 przez gregorskyy
gregorskyy Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Opublikowano 19 Listopada 2019 Tak, cały przekaźnik do wymiany, dzięki za pomoc, mogłem dokładniej przeglądać te tematy bo odpowiedź jak na tacy
szpakuziom Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 No tak się składa, że właśnie niedawno miałem ten sam problem 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się