mariu4 Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Dzisiaj wyskoczyło mi 6 błędów: 4795 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [101] - niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199226 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:02:18 Prędkość obrotowa silnika: 1458.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 54 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 65 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 611.4 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.8075 Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.02 % Nastawnik przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 999 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 971.8 hPa Średnia dawka wtrysku: 0.00 mg/stroke 4817 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza P2279 00 [237] - - MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199227 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:02:46 Prędkość obrotowa silnika: 1870.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 71.4 % Prędkość pojazdu: 70 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 85 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.720 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1039.7 mg/stroke Unormowany stosunek strumienia powietrza przefiltrowanego: 0.6899 Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.02 % Nastawnik przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 1826 hPa Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 1454.6 hPa Średnia dawka wtrysku: 33.40 mg/stroke 19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1 P2002 00 [101] - za mała skuteczność Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 199211 km Data: 2019.11.27 Czas: 17:32:29 Prędkość obrotowa silnika: 1650.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 57.6 % Prędkość pojazdu: 62 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 91 °C Temperatura powietrza zasysanego: 70 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.720 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Strumień spalin niskociśn.ukł.recyrkulacji spalin obliczony: 3.032 Stosunek różnicy ciśnienia: niskociśn.układ recyrkul.spalin: 21.8 kg/h U.rec.spal.2: czuj.różn.ciś.1:rząd 1:nap.nieprzet:add. wartość: 31.5 hPa Ukł.recyrk.spalin 2: czuj.różn.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 33.7 hPa Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 61.35 % Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 39.95 % Ukł.recyrkul.spalin 2: czuj.różnicy ciśn.1 rząd 1: dyn.wartość: 28.8 hPa 8809 - Czujnik ciśnienia wewnętrznego cylindra 3 P13D6 00 [101] - niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199223 km Data: 2019.11.27 Czas: 17:59:24 Prędkość obrotowa silnika: 1441.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 69 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 87 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 14.760 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Głowica silnika: czujnik ciśnienia 3 rząd 1: wartość maksymalna: 50.500 bar Głow.siln.:cz.ciśn.3: rząd 1: maks.ciśn.w trybie hamow.silnik.: 0.75 ° Cylinder_pressure_offset_cylinder_3: -1.539 bar Głow.siln.:cz.ciśn.3: rząd 1: status usterki: ciśn.w kom.spal.-Bits 0-7: 32 Głowica silnika: czujnik ciśnienia 3 rząd 1: czas pracy grupy: -0.1 µs 19208 - Układ recyrkulacji spalin P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 199241 km Data: 2019.11.27 Czas: 18:17:30 Prędkość obrotowa silnika: 1989.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 78.4 % Prędkość pojazdu: 74 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 86 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.600 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Diagnoza ukł.recyrk.spalin: mocno zwiększona emisja NOx: -73.5 kg/h Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 % Diagnoza ukł.recyrk.spalin: umiarkowanie zwiększona emisja NOx: -51.2 kg/h Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 26.21 % Nastawnik klapy spalin 1: rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 58.64 % Obliczone ciśnienie za przepustnicą: 464.0 hPa Sonda lambda 1 rząd 1 przed kat.utleniającym: wart.nieprzetw.: 1.7854 5170 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0237 00 [032] - sygnał za niski Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 198850 km Data: 2019.11.19 Czas: 21:59:46 Prędkość obrotowa silnika: 264.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 100.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 18 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 10.500 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 24 Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 368.8 hPa Status silnika: COENG_CRANKING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 2 Miesiąc wcześniej myty był DPF i SCR, wymieniony przepływomierz i czujnik ciśnienia wewnętrznego cylindra 3, sprawdzony układ dolotowy powietrza (dpf wypalał się co około 200km, pojawiały się błędy na nieszczelność w układzie dolotowym powietrza i czujnik ciśnienia w 3 cylindrze). Przez dwa tygodnie było ok. Następnie zaczęły pojawiać się na przemian co kilka dni błędy P13D6 00 i P0237 00, a dzisiaj wywaliło ich aż sześć. Czy te napięcia nastawnika turbiny są prawidłowe? IDE07783 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - nap.nieprz. 667.6 mV IDE07784 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.wymag. 100.00 % IDE07785 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz. 100.00 % IDE07786 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - offset zamk. 2.54 % IDE07783 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - nap.nieprz. 3225.6 mV IDE07784 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.wymag. 0.00 % IDE07785 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz. 20.09 % IDE07786 Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - offset zamk. 2.54 % Proszę o jakieś sugestie.
Arkady9 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Opublikowano 22 Kwietnia 2023 Jak się skończył temat z błędami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się