Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów


krzycho78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wielka prośba do znawców - analiza logów, otóż mój kolega nie dawno zakupił sobie seata toledo 1,9 TDI 110 PS z 2000r z przebiegiem 165 tyś km tylko nawet nie zapytałem go o typ silnika, ciągle biedaczyna męczy się z tym nieszczęsnym notlaufem, wiadoma sprawa 3500 tyś i nagłe odcięcie turbo najciekawsze w tym wszystkim jest to że jak mu najdzie to gad nie chce złapać notlaufa, dlatego miałem problem ze zrobieniem logów no ale najważniejsze są 003, 011 próbowałem go rozruszać, posprawdzałem wężyki od podciśnienia, zamieniłem N18 z N75, na turbawce sztanga opada po zdjęciu wężyka z N75, przy pomiarze w BS 011 sztanga podnosiła się i opadała bez problemu, aha zapomniałem jeszcze dodać że ten mój kolega jakiś czas temu dał go do warsztatu no i rzekomo fachowcy wyczyścili turbawke ale jak na moje oko to tylko pewnie popryskali WD-40 za które kolega zapłacił 400zł nawet biedaczyna nie dojechał z laską do zakopca jak zaczęło mu turbinę odłączać a problem jaki był taki jest, chciał auto do następnego mechanika oddać ale stanowczo mu tego odradziłem bo to specjaliści tacy co tylko poloneza potrafią naprawić no może jeszcze golfa pierwszej generacji, opowiadałem mu o tym forum do którego mam zaszczyt należeć z moją B6 AWX i ile to ciekawych rzeczy się tutaj dowiedziałem. Także koledzy rzućcie fachowym okiem na te logi i spróbujcie mi podpowiedzieć co może dolegać dla tego seacika

Mam nadzieję że logi które zamieściłem wystarczą do postawienia diagnozy przez wielkie umysły tego forum, moim zdaniem pewnie turbo trzeba wyciągać i czyścić no ale poczekam na opinie kolegów :hi:

próba dynamiczna -z notlaufem udało mi się tylko zrobić te kanały 000, 001, 003, 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bca682555999272.html

próba dynamiczna bez notlaufa

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8336016533b432fa.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f4dedd1439c65cc.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/410925e821ad217b.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2726d08103b37161.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00c6555f1c5d59a1.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbda07c5c7f1e69c.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33ba6edf691d546b.html

logi statyczne 003, 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbb56a6b3b7ca28a.html

basic setting 003, 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e9dee9edd70ce9e.html

jeżeli trzeba powtórzyć któreś logi to proszę o informację

z góry dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem ze stabilizacja doladowania

wyglada ze w dalszym ciagu problem z kierownicami wynikajacy ze zle przeprowadzonego czyszczenia ...

przegonic furmanke ostro po autobanie [~20km] i zrobic ponownie logi ...

p.s chyba ze panowie bawili sie regulacja sztangi [mało prawdopodobne]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto pałowałem momentami do 180 jak nie łapał notlaufa na więcej droga mi nie pozwalała, czyli że jednak zostaje tylko czyszczenie turbiny czy ktoś z kolegów ma jeszcze jakieś spostrzeżenia za wszystkie będę bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentny problem ze sterowaniem , tylko jezeli zalozyc ze turbina byla czyszczona to by byla gruszka , ale jak sam napisales ze jak furke pogoniles to kierownice sie rozruszaly , wiec grucha odpada bo albo dziala albo nie , niech jedzie do tego warsztatu po zwrot pieniazków albo wyjecie turbiny i ponownie przeczyszczennie ale przy nim bo jezeli zrobione jest czyszczenie zgodnie ze sztuka to dziesiatki tysiecy km mozna na takim turbo przejechac

ps. a silnik to asv (chyba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki koledzy -czyli postanowione czyścimy turbawkę, jak przeprowadzimy operację natychmiast was powiadomię o efektach [br]Dopisany: 23 Marzec 2009, 08:53_________________________________________________Witam

Także koledzy turbawka została wyjęta, na prośbę mojego kolegi sam osobiście to nadzorowałem została wyczyszczona przez tych samych magików którzy na początku rzekomo ją reanimowali tylko tym razem w mojej obecności zrobili to porządnie po czym została zamontowana na swoje miejsce. Po zakończonym zabiegu długa prosta trzeci bieg i pedał, 4500rpm wszystko ok, zrobiłem chyba z dziesięć prób dynamicznych wszystko super, jak dotąd kolega jeździ i również twierdzi że wszystko jest ok.

Panowie morał z tego taki że jak nie przypilnujesz to wam cwaniacy prowizorkę odstawią. Temat uważam za zamknięty wielkie dzięki kolegom za sugestie i pozdrowienia w imieniu mojego kolegi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bardzo bym prosił o analizę moich logów http://www.mfifi.ugu.pl/logipassattdi130AWX.xls

Auto strasznie muli!! Ciagnie dopiero powyżej 4000 obrotów!! :)

Zrobcie porzadnie logi w/g instrukcji z forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bardzo bym prosił o analizę moich logów http://www.mfifi.ugu.pl/logipassattdi130AWX.xls

Auto strasznie muli!! Ciagnie dopiero powyżej 4000 obrotów!! :)

to proponuje zalozyc nowy temat ... [zgodny z regulaminem]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...