aborygen 2 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Witam Panowie silnik 1.6 ANA Po załączeniu obroty bardzo mocno falują - jeżeli dodam trochę gazu i go tak potrzymam kilka/kilkanaście sekund wszystko wraca do normy Może ktoś miał podobny przypadek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_m 20 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 A co na to ECU i błędy zapisane w tym sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aborygen 2 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) auto przeskanowane i tylko błąd od sondy jest Edytowane 10 Grudnia 2019 przez aborygen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_m 20 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Czyli jak zawsze zagadka i nie ma prostej recepty w stylu wymień X. Proponuję w blokach pomiarowych popatrzeć na wartości z poszczególnych czujników tj. temperatura cieczy chłodzącej, dane z przepływomierza, obroty silnika, dane z sond lambda itd. Dziś w A4 B6 wymieniłem czujnik położenia wału korbowego bo do czasu aż się trochę nie nagrzał auto w ogóle nie chciało wchodzić na obroty, nie miało mocy i prychało. Miałem to szczęście że błąd zgłosił się w sterowniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się