Wik198 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Witam.Co może wydawać taki dźwięk ? uszkodzona maglownica czy może wystarczy wymienić samą pompę wspomagania ? czy może coś innego? ps.problem pojawia się tylko w cieplejsze dni (tak min13-14 stopni) jak przejedzie się kilka km i auto sie nagrzeje,w zimne dni problemu nie ma. video-1571667669.mp4
luki19862121 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Pompa raczej nie. Wymień Płyn na początek.
Wik198 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2019 Teraz, luki19862121 napisał: Pompa raczej nie. Wymień Płyn na początek. właśnie muszę wymienić.Zastanawiam sie tylko czy samo odessanie starego i zalanie nowego wystarczy czy wypadałoby wypłukać układ...
Tomnik Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 (edytowane) Z identycznym dźwiękiem przy obrocie kierownicy pojechałem (Golf 4 ) do zaprzyjaźnionego mechanika. Spojrzał na uszczelnienia przekładni przy maksymalnie skręconych kołach i stwierdził wyciek płynu. Na pytanie co jest bezpośrednią przyczyną odgłosów, przekładnia, czy pompa, nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi. Myślę w pierwszej kolejności o wymianie "maglownicy" i coś mi się wydaję, a przynajmniej mam nadzieję, że przy szczelnej przekładni opisywanych dźwięków nie usłyszę. Sprawdź przekładnie na okoliczność wycieków płynu. Edytowane 21 Grudnia 2019 przez Tomnik
Wik198 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2019 1 minutę temu, Tomnik napisał: Z identycznym dźwiękiem przy obrocie kierownicy pojechałem (Golf 4 ) do zaprzyjaźnionego mechanika. Spojrzał na uszczelnienia przekładni i stwierdził wyciek płynu. Na pytanie co jest bezpośrednią przyczyną odgłosów, przekładnie, czy pompa, nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi. Myślę w pierwszej kolejności o wymianie "maglownicy" i coś mi się wydaję, a przynajmniej mam nadzieję, że przy szczelnej przekładni opisywanych dźwięków nie usłyszę. Sprawdź przekładnie na okoliczność wycieków płynu. płynu ogólnie nie ubywa ze zbiorniczka,ale za to można śmiało stwierdzić,że jest prawie czarny
Tomnik Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Teraz, Wik198 napisał: płynu ogólnie nie ubywa ze zbiorniczka Nie ubywa, bo jest na miarce ? Czy może sprawdzasz stan raz na jakiś czas i dlatego napisałeś "nie ubywa" ? W Golfie, o którym napisałem, płyn na miarce jest (jeszcze jest) ale, czy go ubyło - nie wiem. Czy mamy w zwyczaju sprawdzać jego stan tak, jak oleju ? Ja nie, a przynajmniej nie miałem do tej pory :)
Wik198 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2019 Teraz, Tomnik napisał: Nie ubywa, bo jest na miarce ? Czy może sprawdzasz stan raz na jakiś czas i dlatego napisałeś "nie ubywa" ? W Golfie, o którym napisałem, płyn na miarce jest (jeszcze jest) ale, czy go ubyło - nie wiem. Czy mamy w zwyczaju sprawdzać jego stan tak, jak oleju ? Ja nie, a przynajmniej nie miałem do tej pory Od kiedy pojawił się ten zgrzyt to sprawdzam średnio co drugi dzień i jest pomiędzy min a max cały czas na miarce
Tomnik Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 (edytowane) Nie napisałem i nie napiszę, że wymiana płynu w przypadku Twojego auta nie przyniesie spodziewanego efektu. Napiszę tylko, co odpowiedział mi mechanik na tak postawione pytanie (wymiana płynu ?) odnośnie dźwięku przy obrotach kierownicy - "To nic nie zmieni". Polecam Ci rzucenie okiem na okoliczność wycieków przekładni. Będziesz miał pewność. Edytowane 21 Grudnia 2019 przez Tomnik
Wik198 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2019 2 minuty temu, Tomnik napisał: Nie napisałem i nie napiszę, że wymiana płynu w przypadku Twojego auta nie przyniesie spodziewanego efektu. Napiszę tylko, co odpowiedział mi mechanik na tak postawione pytanie (wymiana płynu ?) odnośnie dźwięku przy obrotach kierownicy - "To nic nie zmieni". Polecam Ci rzucenie okiem na okoliczność wycieków przekładni. Będziesz miał pewność. rozumiem,sprawdzę to Dzięki za podpowiedź
Lu-Gi Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 U mnie po wymianie płynu na ten oryginał z ASO też zaczęło lekko wyć w cieplejsze dni, jak zimno było ok. Zalałem FEBI mineralny i jest git i nawet kierownica lżej chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się