Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ prośba o analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent jak w tytule z podobno lekkim softem ale przez 2 lata jeździło pięknie- teraz sa problemy. Z dołu nierówno ciągnie.  Korekty długoterminowe po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km dochodzą do 20 czyli coś jest na rzeczy. Podejrzewam lewe powietrze padnięta przepływke albo coś na co jeszcze nie wpadłem.  2mce temu wywaliło błąd czujnika temp G62- wymieniony - tydzień temu wywaliło- i wywala do teraz  ( 17701 -  Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus   P1293 - 001 -  Upper Limit Exceeded - Intermittent) - wymiana termostatu- mechanik już umówiony. Log  zrobiony po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km na pb. (bład 17701 juz sie pokazał) Wiem ze log zły bo nie do maxa ale i z tego coś się da wyczytać. Z góry dzięki

 

LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano (edytowane)

Zrób poprawnie logi grup 2+33, 3+20 i 115+118, bo to się do niczego nie nadaje.

Poza tym logi mają być zaraz po skasowaniu błedów, po huk jeździć 50km? :facepalm:

Podejrzewam pompę paliwa ale zrób jak należy od 1,5 do odcinki chociaż 2+33

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Hmmm.- Wiec może za niskie ciśnienie paliwa. Idzie do mechanika wiec niech zmierzy. Auto 1,5 rok temu miało zmieniona pompę a pól roku później po rozruchu lało paliwem z prawego przedniego nadkola. Mechanik wymienił filtr paliwa z zaworem zwrotnym i niby było ok. Nie pamiętam od kiedy zaczęło mu sie pogarszać bo to było stopniowe.

ps :świeżo po skasowaniu błędów od 1,5 do odcinki na 3 biegu z butem w podłodze ?

Edytowane przez handrew
Opublikowano
Teraz, handrew napisał:

ps :swierzo po skasowaniu błedów od 1,5 do odcinki na 3 biegu z butem w podłodze ?

Tak. Tylko niech sprawdza ciśnienie podczas jazdy, a nie na postoju ale po tych długich czasach wtrysku to pompa umarła albo filtr.

Opublikowano

Kurcze pompa wymieniona na nówkę magneti mirelli i  dalej  g...  Log zrobiony na szybko po wymianie pompy - wiem ze źle ale przy 5000 tys szarpnęło autem. Już  powoli sam zaczynam co nieco kumać z tych logów i chyba wtryski pętlą -68 sek logu- wtedy szarpał. Gdzieś w necie znalazłem wzór jak obliczyć max czas wtrysku przy różnych obrotach. Nie wiem co dalej. Zaczynam kombinować ze może filtr jest źle podłączony. Z tego co wiem ma 2 wejścia i 2 wyjścia zasilanie i odpowietrzenia. Może pomylili wejścia bo niby dlaczego lał przez filtr węgla w prawym przodzie a potem... wymienili filtr podłączając tak samo zle. Z tego co piszą w necie auto tak podłączone  pojedzie. Do mechanika na wymianę termostatu i pewnie tego filtra idze za tydzień  bo potrzebne mi auto do końca tygodnia. swoja drogą czy ten błąd termostatu ma wpływ na stertownik silnika- auto dogrzewa sie po 10km.

 

LOG.MALONETUNING.COM

 

Opublikowano (edytowane)

Wygląda jakby ten avj był po lekkim sofcie. W serii w życiu nie dmucha i nie żąda więcej niż 0,6b w peaku, a u CIebie jest prawie 0,9b.

Mierzyłeś ciśnienie czy po prostu w ciemno wymieniona pompa? Filtr też było od razu wymieniać, na taki z aso najlepiej.

Możliwe, że to wina softu ale jak nie robiłeś tych pomiarów to mogę zgadywać.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Dzięki. Auto jest po lekkim sofcie. Podkręcone podobno na dole do 4 tys obr. Ale soft raczej wykluczam bo przez prawie 3 lata śmigało i nic się złego nie działo. Problem narastał tak gdzieś od roku. Pompę wymieniłem na pale bez mierzenia cisnienia. Koszt nie duży i sam potrafię bo to nie 1 raz, a tamta rano może nie buczała ale bylo ją słychać. Oki. Przez tydzień nic nie ruszę potem się odezwę. W flltrze jest regulator na 3 bary. Mam nadzieję że to on. Jeszcze raz dzieki?

Opublikowano
2 minuty temu, handrew napisał:

W flltrze jest regulator na 3 bary.

Jeśli już to 4. Ciśnienie ma być stałe 4 bary aż do odcinki.

Opublikowano

Oki. Auto juz chwile po mechaniku odzyskało buta i chęć do jazdy. korekty długoterminowe spadły na łeb  poniżej + 10  a to i tak tyle ze zona pojechała dobry kawałek na LPG na starych ustawieniach które na nowe pb były zbyt ubogie. Po zmianie termostatu, sprężyn na twardsze- (podniesienie i usztywnienie) tyłu oraz filtra paliwa który na 99% był walnięty . Nie wiem jakie ciśnienie miało przed wymian filtra ale po ładnie trzymała 4 bary. Przedtem pomimo nowej pompy paliwa po nocy przy zapłonie pompa przez 2-3 sek buczała. Po wymianie filtra  słychać ze zaskakuje i tyle. Logów jeszcze nie robiłem ale postaram zrobic na weekendzie. Autko znów zapier... . Teraz pora na konkretne zestrojenie LPG. Dzieki

przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...