handrew Opublikowano 28 Grudnia 2019 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Witam. Pacjent jak w tytule z podobno lekkim softem ale przez 2 lata jeździło pięknie- teraz sa problemy. Z dołu nierówno ciągnie. Korekty długoterminowe po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km dochodzą do 20 czyli coś jest na rzeczy. Podejrzewam lewe powietrze padnięta przepływke albo coś na co jeszcze nie wpadłem. 2mce temu wywaliło błąd czujnika temp G62- wymieniony - tydzień temu wywaliło- i wywala do teraz ( 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus P1293 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent) - wymiana termostatu- mechanik już umówiony. Log zrobiony po skasowaniu błędów i przejechaniu 50 km na pb. (bład 17701 juz sie pokazał) Wiem ze log zły bo nie do maxa ale i z tego coś się da wyczytać. Z góry dzięki Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) Zrób poprawnie logi grup 2+33, 3+20 i 115+118, bo to się do niczego nie nadaje. Poza tym logi mają być zaraz po skasowaniu błedów, po huk jeździć 50km? Podejrzewam pompę paliwa ale zrób jak należy od 1,5 do odcinki chociaż 2+33 Edytowane 28 Grudnia 2019 przez przem8
handrew Opublikowano 28 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) Hmmm.- Wiec może za niskie ciśnienie paliwa. Idzie do mechanika wiec niech zmierzy. Auto 1,5 rok temu miało zmieniona pompę a pól roku później po rozruchu lało paliwem z prawego przedniego nadkola. Mechanik wymienił filtr paliwa z zaworem zwrotnym i niby było ok. Nie pamiętam od kiedy zaczęło mu sie pogarszać bo to było stopniowe. ps :świeżo po skasowaniu błędów od 1,5 do odcinki na 3 biegu z butem w podłodze ? Edytowane 28 Grudnia 2019 przez handrew
przem8 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Teraz, handrew napisał: ps :swierzo po skasowaniu błedów od 1,5 do odcinki na 3 biegu z butem w podłodze ? Tak. Tylko niech sprawdza ciśnienie podczas jazdy, a nie na postoju ale po tych długich czasach wtrysku to pompa umarła albo filtr.
handrew Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Kurcze pompa wymieniona na nówkę magneti mirelli i dalej g... Log zrobiony na szybko po wymianie pompy - wiem ze źle ale przy 5000 tys szarpnęło autem. Już powoli sam zaczynam co nieco kumać z tych logów i chyba wtryski pętlą -68 sek logu- wtedy szarpał. Gdzieś w necie znalazłem wzór jak obliczyć max czas wtrysku przy różnych obrotach. Nie wiem co dalej. Zaczynam kombinować ze może filtr jest źle podłączony. Z tego co wiem ma 2 wejścia i 2 wyjścia zasilanie i odpowietrzenia. Może pomylili wejścia bo niby dlaczego lał przez filtr węgla w prawym przodzie a potem... wymienili filtr podłączając tak samo zle. Z tego co piszą w necie auto tak podłączone pojedzie. Do mechanika na wymianę termostatu i pewnie tego filtra idze za tydzień bo potrzebne mi auto do końca tygodnia. swoja drogą czy ten błąd termostatu ma wpływ na stertownik silnika- auto dogrzewa sie po 10km. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) Wygląda jakby ten avj był po lekkim sofcie. W serii w życiu nie dmucha i nie żąda więcej niż 0,6b w peaku, a u CIebie jest prawie 0,9b. Mierzyłeś ciśnienie czy po prostu w ciemno wymieniona pompa? Filtr też było od razu wymieniać, na taki z aso najlepiej. Możliwe, że to wina softu ale jak nie robiłeś tych pomiarów to mogę zgadywać. Edytowane 4 Stycznia 2020 przez przem8
handrew Opublikowano 4 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2020 Dzięki. Auto jest po lekkim sofcie. Podkręcone podobno na dole do 4 tys obr. Ale soft raczej wykluczam bo przez prawie 3 lata śmigało i nic się złego nie działo. Problem narastał tak gdzieś od roku. Pompę wymieniłem na pale bez mierzenia cisnienia. Koszt nie duży i sam potrafię bo to nie 1 raz, a tamta rano może nie buczała ale bylo ją słychać. Oki. Przez tydzień nic nie ruszę potem się odezwę. W flltrze jest regulator na 3 bary. Mam nadzieję że to on. Jeszcze raz dzieki?
przem8 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Opublikowano 4 Stycznia 2020 2 minuty temu, handrew napisał: W flltrze jest regulator na 3 bary. Jeśli już to 4. Ciśnienie ma być stałe 4 bary aż do odcinki.
handrew Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Opublikowano 5 Lutego 2020 Oki. Auto juz chwile po mechaniku odzyskało buta i chęć do jazdy. korekty długoterminowe spadły na łeb poniżej + 10 a to i tak tyle ze zona pojechała dobry kawałek na LPG na starych ustawieniach które na nowe pb były zbyt ubogie. Po zmianie termostatu, sprężyn na twardsze- (podniesienie i usztywnienie) tyłu oraz filtra paliwa który na 99% był walnięty . Nie wiem jakie ciśnienie miało przed wymian filtra ale po ładnie trzymała 4 bary. Przedtem pomimo nowej pompy paliwa po nocy przy zapłonie pompa przez 2-3 sek buczała. Po wymianie filtra słychać ze zaskakuje i tyle. Logów jeszcze nie robiłem ale postaram zrobic na weekendzie. Autko znów zapier... . Teraz pora na konkretne zestrojenie LPG. Dzieki przem8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się