Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 Z instalacją gazową.


Kojaczenko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów,przedstawię wam swój problem z autem . Audi ma założoną instalacje gazową,gdy silnik się rozgrzewa żeby przełączyć się na gaz,chodzi na 5 cylindrów (V6) a gdy się już przełączy na gaz,chodzi normalnie. Podejrzewałem wtryski albo wiązki,ale mechanik rozgrzebał autko i wtryski działają elegancko,wiązki też są w porządku. Sugerował mi problem ze sterownikiem gazowym,co wy na to ? Proszę o sugestie, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na benzynie jest źle, a na gazie wszystko pracuje prawidłowo to upatrywałbym problemu w zasilaniu benzyną.

W sytuacji, którą przedstawiłeś spróbowałbym wymienić filtr paliwa, chyba, że był ostatnio wymieniany. Jeżeli to by nie pomogło to zmierzyłbym ciśnienie jakie daje pompa paliwowa. Nie wiem dokładnie jak jest dla audi, ale myślę, że przynajmniej 3-3,5 bara powinno się pojawić.

Z ciekawości, jak sprawdzaliście wtryski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik rozebrał je i sprawdził u siebie na jakiejś maszynce mówił i dobrze podają paliwo-tak mi powiedział. 

Dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dopytam jeszcze,dlaczego myślisz że problem może tkwić w filtrze paliwa albo w pompie paliwowej? Co ma pompa do tego że chodzi mi na 5 cylindrów na benzynie a na gazie 6 ? ,albo co ma filtr paliwa do tego ? Nie wiem,głośno myślę ale nie wydaje mi się żeby tam był problem. Aczkolwiek sprawdzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Kojaczenko napisał:

Tak dopytam jeszcze,dlaczego myślisz że problem może tkwić w filtrze paliwa albo w pompie paliwowej? Co ma pompa do tego że chodzi mi na 5 cylindrów na benzynie a na gazie 6 ? ,albo co ma filtr paliwa do tego ? Nie wiem,głośno myślę ale nie wydaje mi się żeby tam był problem. Aczkolwiek sprawdzę.

Sprawdź błędy w silniku,możliwe że jest uszkodzony przewód od wtryskiwacza benzynowego,albo gazownik tak zlutował że puścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kojaczenko napisał:

Tak dopytam jeszcze,dlaczego myślisz że problem może tkwić w filtrze paliwa albo w pompie paliwowej? Co ma pompa do tego że chodzi mi na 5 cylindrów na benzynie a na gazie 6 ? ,albo co ma filtr paliwa do tego ? Nie wiem,głośno myślę ale nie wydaje mi się żeby tam był problem. Aczkolwiek sprawdzę.

Znajomy w lanosie miał podobny problem. Na benzynie słabo palił, nie wkręcał się na obroty, trzęsło nim tak, że odnosiło się wrażenie jakby nie palił na wszystkie cylindry. Na LPG pracował wzorowo. Wymieniał świece, kable, cewkę i nic. Okazało się, że smok na pompce paliwa był tak zatkany brudem z baku, że ciśnienie paliwa nie przekraczało 1.5 bara. Pomogła wymiana pompy (bo nie udało mu się kupić samego smoka) i filtra paliwa. Pomyślałem, że jeżeli wtryski i wiązka zostały sprawdzone (zakładam, że są sprawne) to ja osobiście poszedłbym tropem filtra paliwa (jeżeli nie był długo wymieniany to może ograniczać przepływ paliwa) i pompy paliwa.

Kolega pila24 podsuwa dobrą propozycję, jak masz możliwość podłączyć się pod komputer to dowiesz się jak wszystko pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...