Skocz do zawartości

Deimien

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Deimien

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    AML
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Deimien

0

Reputacja

  1. Witajcie, informacyjnie dla potomnych. Ostatnio czyściłem kanały, bo tylne miałem niedrożne i miałem trochę wody po deszczach. Trochę się ich naszukałem, dlatego postanowiłem napisać. W avancie po pełnym lifcie (mój jest z 2000r) wyloty rurek z szyberdachu z tyłu są w innym miejscu niż w przedlifcie. Znajdują się po zdjęciu nadkoli, a nie pod zderzakiem. Wrzucam zdjęcie. Pozdrawiam!
  2. Deimien

    Zawory podciśnienia.

    Dlaczego chcesz je regulować? Nie wiem, czy da się je w ogóle regulować.
  3. Jest co sprawdzać. Dziękuję za pomoc!
  4. Auto mam od kwietnia 2019 i check engine wyrzucil tylko raz i do tej pory błędy się nie pojawiły. Rzadko jeżdżę na benzynie, ale przegonie go 50-100km na pb od czasu do czasu i ani błędów ani niepokojacych objawów. Przy najbliższej wizycie u gazownika poprosze o regulacje lpg i przyjrze sie jak wyglada kat. Mam jeszcze dwa pytania: 1. Jakie stuki masz na myśli? Jak powinny kreować się wartości z pomiarów? 2. Co z przepływką? Powinienem się nia zainteresować?
  5. Zgodnie z obietnicą podsyłam logi dynamiczne grup 3, 20, 21. http://vaglogi.pl/log-003_020_021_22SBW4.html
  6. Katalizator może się kończyć, wygląda jakby był w niuni od początku. Co może być powodem niskich pomiarów na przepływce? Napiszę ponownie gdy zrobię kolejne logi.
  7. Dzięki za szybką odpowiedź. Zrobiłem logi jak poleciłeś. Najpierw statyczne potem dynamiczne dla grup 2 i 33 jednocześnie. Przy logach statycznych na benzynie zaczęły się dziać pod koniec dziwne rzeczy (patrz logi). Statyczne LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_SOP9i.html Statyczne PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_2YI8CU.html Dynamiczne LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_3XYpR8m.html Dynamiczne PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_lGPFq.html
  8. Witajcie! Około tydzień temu zapalił się u mnie check engine. VCDS wyrzucił poniższe błędy, które po skasowaniu nie pojawiły się ponownie. W momencie zapalenia się kontrolki nie odczułem żadnych negatywnych skutków, auto pracuje równo, przyspiesza jak należy. W związku z tym postanowiłem zrobić logi korekt mieszanki, sond lambda, przepływki i czasu wtrysku (linki poniżej), ale sam nie jestem w stanie ich zinterpretować, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc przy interpretacji + ewentualne wskazówki co robić jeżeli jest źle. Samochód: Audi A4 B5 2000r, PB + LPG. 16804 - Zespół 1; system katalizatora P0420 - 35-10 - za mała skuteczność - Sporadyczny 16538 - Zespół 2; sonda 1 P0154 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny 17546 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (add.) P1138 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny 17537 - Zespół 2; adaptacja mieszanki (mult.) P1129 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny 17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 35-10 - mieszanka za uboga - Sporadyczny Grupa 002 statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 002 dynamiczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 032 statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 033 statyczne: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Znajomy w lanosie miał podobny problem. Na benzynie słabo palił, nie wkręcał się na obroty, trzęsło nim tak, że odnosiło się wrażenie jakby nie palił na wszystkie cylindry. Na LPG pracował wzorowo. Wymieniał świece, kable, cewkę i nic. Okazało się, że smok na pompce paliwa był tak zatkany brudem z baku, że ciśnienie paliwa nie przekraczało 1.5 bara. Pomogła wymiana pompy (bo nie udało mu się kupić samego smoka) i filtra paliwa. Pomyślałem, że jeżeli wtryski i wiązka zostały sprawdzone (zakładam, że są sprawne) to ja osobiście poszedłbym tropem filtra paliwa (jeżeli nie był długo wymieniany to może ograniczać przepływ paliwa) i pompy paliwa. Kolega pila24 podsuwa dobrą propozycję, jak masz możliwość podłączyć się pod komputer to dowiesz się jak wszystko pracuje.
  10. Jeżeli na benzynie jest źle, a na gazie wszystko pracuje prawidłowo to upatrywałbym problemu w zasilaniu benzyną. W sytuacji, którą przedstawiłeś spróbowałbym wymienić filtr paliwa, chyba, że był ostatnio wymieniany. Jeżeli to by nie pomogło to zmierzyłbym ciśnienie jakie daje pompa paliwowa. Nie wiem dokładnie jak jest dla audi, ale myślę, że przynajmniej 3-3,5 bara powinno się pojawić. Z ciekawości, jak sprawdzaliście wtryski?
  11. Witajcie! Cieszę się, że mogę dołączyć do Waszej społeczności. Pozdrowienia dla wszystkich:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...