Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błędy abs-u po naprawie sterownika


antek3105

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Mój problem pojawił się po regeneracji / naprawie sterownika pompy abs. Przed naprawą błędy dotyczące ciśnienia w układzie , a w krótkim czasie utrata komunikacji . Po naprawie , komunikacja przywrócona, z ciśnieniem też ok , ale pojawiły się dwa błędy : prawy tylny zawór wylotowy ABS (N133) I lewy przedni zawór wylotowy ABS (N101). Pytanie , czy poszło coś nie tak z naprawą sterownika (naprawiany w firmie zajmującą się tego typu naprawami) , czy podczas demontażu/montażu  można spowodować tego typu usterkę ? Proszę  o wypowiedź w temacie , sugestie, propozycje nnaprawy. 

Pozdrawiam

20191220_191832.jpg

20191220_191826.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie elektormagnesy w sterowniku były ok?czasami w transporcie potrafią się uszkodzić jak są słabo zabezpieczone. Możliwe ze ich obwody są uszkodzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinni wykonać test modułu po regeneracji,nie chce mi się wierzyć że bez tego mogli by tak wysłać sterownik. Aczkolwiek wszystko jest możliwe. Niech autor wali do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, za sugestie . Temat otwarty , biorę się za demontaż i odsyłam . Dam znać jak się sytuacja rozwinie ? Rozumiem  , że  jak firma naprawiająca się "wypnie" - pompa do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, antek3105 napisał:

Dzięki, za sugestie . Temat otwarty , biorę się za demontaż i odsyłam . Dam znać jak się sytuacja rozwinie ? Rozumiem  , że  jak firma naprawiająca się "wypnie" - pompa do wymiany?

Miałem też takie problemy jak Ty i używka za 40 zł rozwiązała je.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, pila24 napisał:

Miałem też takie problemy jak Ty i używka za 40 zł rozwiązała je.

Presja duża , bo to auto żonki ? . Czym się kierować ewentualnie przy zakupie używki ( numery ?) , a później adaptacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, antek3105 napisał:

Presja duża , bo to auto żonki ? . Czym się kierować ewentualnie przy zakupie używki ( numery ?) , a później adaptacja? 

Szukaj sterownika z podobnym numerem jaki teraz masz,jak już zdobędziesz to musisz zalogować się i zakodowac bo taki sterownik od razu po podłączeniu rozkoduje się ze względów bezpieczeństwa. Instrukcja jest na forum jak się zalogować i zakodować.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, pila24 napisał:

Szukaj sterownika z podobnym numerem jaki teraz masz,jak już zdobędziesz to musisz zalogować się i zakodowac bo taki sterownik od razu po podłączeniu rozkoduje się ze względów bezpieczeństwa. Instrukcja jest na forum jak się zalogować i zakodować.

Ok . Dzięki pila24 jak kupię i zamontuję poszukam informacji na forum i w razie czego widzę, że bez problemu mogę liczyć na klubowiczów. Szukać samego sterownika?  ( upewniam się).

Jeszcze raz ,  dziękuję . Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, antek3105 napisał:

Szukać samego sterownika?  ( upewniam się).

Razem z agregatem-tak prawie wszyscy sprzedają,wtedy wiadomo że w środku sterownika żaden syf nie leży i podróż przetrwa też bezpiecznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę to trwało , ale wymianę pompy abs-u - status , wykonano...? poprzednie błędy zniknęły i teraz , zgodnie z procedurami podczas jednej sesji czujnik kąta skrętu i sterownik abs pojawił się problem,  gdy wchodzę w bloki pomiarowe,  kanał 05 - wskazanie kąta skrętu  -2,5 I nie zmienia się podczas kręcenia kierownicą ?  Pytanko : problem z czujnikiem , czy jakieś dodatkowe procedury ? Z góry dziękuję za wsparcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, antek3105 napisał:

Troszkę to trwało , ale wymianę pompy abs-u - status , wykonano...? poprzednie błędy zniknęły i teraz , zgodnie z procedurami podczas jednej sesji czujnik kąta skrętu i sterownik abs pojawił się problem,  gdy wchodzę w bloki pomiarowe,  kanał 05 - wskazanie kąta skrętu  -2,5 I nie zmienia się podczas kręcenia kierownicą ?  Pytanko : problem z czujnikiem , czy jakieś dodatkowe procedury ? Z góry dziękuję za wsparcie. 

Podczas procedury często nie odczytuje czujnik skrętu pozycji kierownicy. Po prostu ustaw kierownicę prosto i dokończ procedurę. Po tym przejedź się kawałek i powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...