fejsik 1 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 00778 - Czujnik k¹ta skrêtu kierownicy (G85) 014 - wadliwy Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01101110 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 94902 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2014.07.26 Czas: 22:51:41 Ramka zamro¿ona: Napiêcie: 12.50 V Wartoœæ Hex: 0x2AA8 Prêdkoœæ: 0.0 km/h K¹t skrêtu: -375.68* Rozumiem, że kąt skrętu - wskazuje na mechaniczne uwalenie czujnika, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Nie nie koniecznie. Może być tez elektryczne a może być zabrudzona optyka i wystarczy przeczyścić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsik 1 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Adaptacja wykonana prawidłowo. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów. A tu na sam koniec taki kwiatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsik 1 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Dodatkowe pytanie: Czy skoro wszystko działa, tj: -ESP -ABS -Auto-Stop -Wspomaganie -Automatyczna blokada kierownicy To czy jest sens wymieniać tą taśmę? Dodam, że nie ma innych błędów na innych komponentach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Na początek rozebrał bym taśmę i przeczyścił alkoholem optykę czujnika która znajduje się właśnie w taśmie takim najzwyklejszym wacikiem na patyczku takim do uszu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsik 1 Opublikowano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Robero321 napisał: Na początek rozebrał bym taśmę i przeczyścił alkoholem optykę czujnika która znajduje się właśnie w taśmie takim najzwyklejszym wacikiem na patyczku takim do uszu.. Dziękuję, tak zrobię. Wieczorem dam znać Dziękuję Roberto321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2g 0 Opublikowano 13 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2020 Podepnę się pod temat. Jakiś czas temu przy okazji problemu z modułem komfortu, mechanik, który szukał przyczyny problemu dobrał się do kolumny kieroniwczej, poodpinał wszystkie złączki, posprawdzal je, nawet z tego co pamiętam wysunał drązek kolumny kieroniwczej z przegubu (nie wiadomo w jakim celu). Po tym jak wszystko złożyłdo kupy mam następujące błędy: 00466 oraz 00788. Aha i zawuażyłem też, że od tego czasu nie mogę uruchomić automatyczngo hamulca ręcznego. Mogę zaciągnąć ręczny przy pomocy przycisku, ale nie mogę właczyć funkcji, żeby hamulec zaciągał się sam przy każdym zatrzymaniu samochodu. Od czego zacząć sprawdzanie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fejsik 1 Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 W dniu 8.01.2020 o 08:45, fejsik napisał: Dziękuję, tak zrobię. Wieczorem dam znać Dziękuję Roberto321 Tak jak WRCLAGUNA powiedział, taśma była uwalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaqal 11 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Błąd czujnik nie oznacza konieczności wymiany taśmy, można to naprawić. Czyszczenie optyki to też nie jest trafny trop. Typowy błąd to G85 - defective, w takiej sytuacji można to naprawić bez problemu. Moge zrobić nawet wysyłkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się