Jaco3soN Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Witam, potrzebuje rady w sprawie drożności układu odpowietrzania skrzyni korbowej i pokrywy zaworów. Od razu zacznę żeby rozwiać wszelkie wątki: układ od kolanka w skrzyni korbowej do samego TIP`a jest wyczyszczony oraz szczelny, zawór PCV jest usunięty zamiast trójnika jest prosta rura 20 mm. Dodam że zanim usunąłem PCV było dokładnie to samo, mianowicie: Rury stalowe układu odpowietrzania są zimne, niezależnie od tego czy silnik jest rozgrzany, nawet po ostrej jeździe. Teraz moje pytanie czy taki stan rzeczy jest normalny?? Czy zimne rurki są normalną kwestią?? Teraz lekkie sprostowanie; korek oleju odkręca się normalnie, nie jest zassany (na gorącym silniku) po odkręceniu normalnie dmucha z niego ciepłe powietrze. Po pierwszym czyszczeniu odmy jakiś czas temu, dziś robiłem przeróbkę z PCV a trójnik był zabrudzony olejem (białawo-żółty nalot) co sugerowało by że drożność jest. Całe te układy mam w jednym palcu, ale nie potrafię wyjaśnić dlaczego rurki są zimne, jakby nic przez nie nie przepływało, opary są gorące... Czy jest możliwe że układ jest niedrożny za kolankiem wchodzącym do skrzyni korbowej? Jeśli tak to gdzie może być przyczyna? Proszę o pomoc kogoś kto przerabiał ten temat, co mogę sprawdzić. Pozdrawiam. Kuba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się