Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.9 TDI AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zerknął by ktoś na logi? 

Problem odcinania mocy przy 3 tys km. wymieniony czujnik doładowania ( był uszkodzony), N75 nowy, jedyne co zostało nie ruszane to przepływka.

http://vaglogi.pl/log-011_R4O3sG.html Logi turbo

http://vaglogi.pl/log-003_B78Mu.html Logi przepływka

 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Masz totalne przeładowanie, jak dla mnie jeśli wymieniłeś N75 to masz zapieczoną zmienną geometrię w turbinie i stąd tak dużo ładuje sprężarka. Trzeba wytargać turbinę i wyczyścić zmienną geometrię, miałem kilka lat temu to samo w AVF i różne zabiegi nic nie dawały, dopiero wytargaliśmy z kolegą turbinę, zawiozłem do zakładu regeneracji i gośc na miejscu przy mnie zrobił i problem załatwiony raz na zawsze. Możesz mieć również zaciętą sztangę przy gruszce ale to mało prawdopodobne. Włącz sobie na VAG-u kanał 011BS i obserwuj czy sztanga porusza się cyklicznie, silnik będzie miał podwyższone obroty i w pozycjach on-off będzie poruszana sztanga. Przeplywkę narazie zostaw w spokoju, ona nie wpływa na totalne przeładowanie. Sprawdze czy poprawnie powpinałeś wężyki podciśnienia przy N75,ale na moje turbo będzie do czyszczenia.

Edytowane przez indyczes
Opublikowano

Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu.

Opublikowano

auto wpada w tryb awaryjny ?? 

Opublikowano

Tak, wpada w tryb awaryjny.

Opublikowano
4 godziny temu, kucinia napisał:

Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu.

Kto Ci to robił? A może się tylko przeleżała i została obmyta z zewnątrz. Może śruba regulacyjna na sztandze była ruszana, jest tam fabryczna plomba z farby. Zrób tak jak Ci mówiłem, 011BS i obserwuj czy sztanga jest podnoszona i opuszczana. Niekiedy samo czyszczenie nie pomaga jeśli kierownice w turbo są przerysowane, no ale jak ktoś ma pojęcie jak to działa i jak to należy zrobić to nie powinno być problemu.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 22.02.2020 o 13:16, kucinia napisał:

Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu.

Sprawdź bieżnię strony gorącej turbiny na okoliczność charakterystycznych półkolistych śladów, które zostawiły/zostawiają kierownice zmiennej geometrii. Widać je i czuć pod palcami. To właśnie one są przyczyną zacinania się kierowniczek. Trzeba się ich pozbyć - ja to zrobiłem używając drobnoziarnistego papiery ściernego. Możliwe i bardziej fachowe jest tzw. szkiełkowanie.

https://forum.vw-passat.pl/topic/2906-turbina-czyszczenie-kierownic/?do=findComment&comment=1795322

https://a4-klub.pl/topic/458148-doładowanie-afna/?do=findComment&comment=5513998

Edytowane przez Tomnik
Opublikowano

Sprawa rozwiązana, uszkodzony był czujnik ciśnienia doładowania (co już wcześniej pisałem), zaworek zwrotny, oraz (wstyd sie przyznać, że nie sprawdziłem tego od razu) w warsztacie gdzie turbo było czyszczone i zmieniane N75, źle podłączyli wężyki do N75 :facepalm:, po poprawnym podłączeniu wężyków wszystko wróciło do normy, dziękuje za pomoc i pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...