michawar Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Cześć, Podczas jazdy wyświetlił się na FIS-ie komunikat Engine fault workshop. Po podpięcie vcds-a odczytany został błąd P0341 (000833). Po wykasowaniu błędu podczas jazdy błąd powrócił. Czy szukać dalej czy od razu kupić czujnik g40 i go wymienić ? Gdzie w silniku 1.8 tsi znajduje się ten czujnik, czy łatwy jest dostęp do niego i jakiej firmy czujnik kupić ? Jaki jest koszt dobrego czujnika ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
kixi4 Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Czujnik walka razrzadu jest na gornej pokrywie glowicy od strony kolektora ssacego, ale ten blad to bedzie raczej cos z rozrzadem albo sterowaniem wariatora na walku ssacym
michawar Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Opublikowano 22 Lutego 2020 W takim razie jeśli to nie czujnik to co dalej robić, wstawić do mechanika czy ołać problem i jeździć dalej bo silnik działa normalnie ?
michawar Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Opublikowano 4 Marca 2020 W dniu 22.02.2020 o 15:09, kixi4 napisał: Czujnik walka razrzadu jest na gornej pokrywie glowicy od strony kolektora ssacego, ale ten blad to bedzie raczej cos z rozrzadem albo sterowaniem wariatora na walku ssacym Wstępna diagnoza mechanika to najprawdopodobniej uszkodzony wariator. Czy można kupić sam wariator czy występuje tylko w komplecie z wałkiem ssącym ? Jest to chyba duży koszt. Jak sensownie usunąć tę usterkę żeby nie pójść z torbami: używana część, regenerowana czy tylko nowa ?
kixi4 Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 Sprawdzcie czy w podporze walkow nie jest uszkodzony zaworek zwrotny oleju pod sitkiem. Sam wariator "rzadko" sie psuje
michawar Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Opublikowano 4 Marca 2020 W poniedziałek mechanik ma się tym zająć mam nadzieję że będzie wiedział jak sprawdzić ten zaworek.
michawar Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Cześć, Jestem już po naprawie usterki okazało się (brawo kixi 4 Twoja diagnoza była trafna w 100%) że uszkodzony był zaworek zwrotny oleju który znajduje się pod sitkiem. Mechanik wymienił cały uchwyt wałków rozrządu (potocznie zwany okulary). Stwierdził że tego zaworka nie da się wymienić pojedynczo i trzeba wymienić cały uchwyt. Czy to prawda a czy wyciągnął ode mnie kasę ? Za naprawę zapłaciłem 1000 zł (w tej cenie wyregulował jeszcze ramię wycieraczki od strony kierowcy które dochodziło do słupka i stukało).
kixi4 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Nie da sie w tej chwili kupic tego zaworku oryginalnego faktycznie, ale sa np chinskie na ali, ale nigdy nie zakladam chinskich czesci mechanicznych. Oryginalna podpora w aso 600-650zl. Wiec jesli podpora jest oryginalna to 1000zl bedzie ok w sumie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się