MichałKawęski Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Dzień dobry wszystkim, piszę do was z pewnym problem mianowicie, moje autko s4 b6 jak w tytule, osłabło. Od początku. Autko normalnie jezdziło miało moc, wyjąłem silnik aby zmienić z tyłu magistrale wodną no i po włożeniu zaczął się problem... S 4 ma moc ale niestety tylko powyżej 4500 obrotów, dostaje jakby kopa i zaczyna normalnie jechać , zaś do 4500 obrotów jedzie jakby go dusiło jakby dostawał za mało powietrza (jakbym jechał z przyczepą a nawet dwiema z dużymi plandekami i go hamowało) Posiadam jakieś pojęcie na temat mechaniki posiadam vcds, lecz powiem szczerze ręcę mi opadają. Zrobiłem logi dynamiczne ale nie bardzo wiem jak je interpretować jest ktoś w stanie mi pomóc? http://vaglogi.pl/log-095_091_099_0wl8o.htmlhttp://vaglogi.pl/log-092_041_042_lnTp3FG.htmlhttp://vaglogi.pl/log-030_032_033_09x0X.htmlhttp://vaglogi.pl/log-025_023_018_jwd56I.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_023_024_09NN48.htmlhttp://vaglogi.pl/log-007_008_009_8W0000.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_005_006_39q6ieV.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_002_003_CBy6jkF.html
Meister Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Chyba na pierwszym banku jest coś nie tak, bo korekta wtrysków na max cały czas. Odpuściłeś gaz między pomiędzy 3200 a 4800? Pytam, bo przymknęła się wtedy przepustnica. Błędów nie ma? Edytowane 3 Marca 2020 przez Meister
MichałKawęski Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) nie ma błędów od 1500 do 5500 obrotów cały czas gaz w podłogę na 3 biegu gdy wykręcałem świece po lewej stronie głowicy niektóre były mokre w benzynie Edytowane 3 Marca 2020 przez MichałKawęski
Meister Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 W takim razie dziwna sprawa z tą przepustnicą, bo ty wyraźnie widać, że przymknęła się do 50%. Wszystkie kostki dobrze podpięte? Kable nie przecięte albo przyciśnięte? Skoro tylko wyciągałeś silnik żeby wymienić magistralę, czyli nawet nie rozbierałeś silnika, to nie ma opcji żeby tak po prostu coś się popsuło.
MichałKawęski Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Opublikowano 5 Marca 2020 faktycznie słuszna uwaga z tą przepustnicą, tym bardziej że gaz był do podłogi więc powinna być 100proc otwarta... chociaż patrząc na parametry przy 2tyś obrotach przepustnica jest otwarta a mocy i tak nie ma dopiero dostaje jak jest ok 4500obrotów, jesteś w stanie zrobić logi dynamiczne i je porównam ? i też ciekawi mnie na jałowym grupa 093, u mnie jest -5kw -9kw na innym forum sugerują rozrząd ale prawda jest taka że nic nie ruszałem w silniku
Meister Opublikowano 6 Marca 2020 Opublikowano 6 Marca 2020 Przesunięcie rozrządu rzeczywiście pokazuje, że uwalił się któryś ślizg, bo tolerancja jest do 6kw. Postaram się zrobić logi wieczorem, chociaż u mnie i tak perfekcyjnie nie jest
Meister Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Sorki dopiero miałem czas żeby się tym zająć ale wyszło tak, że logów nie zrobię, bo mam VAS a nie VCDS, ewentualnie z OBD Eleven będę pod koniec tygodnia mógł zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się