Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4.2 v8 brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim, piszę do was z pewnym problem mianowicie, moje autko s4 b6 jak w tytule, osłabło.

Od początku.

Autko normalnie jezdziło miało moc, wyjąłem silnik aby zmienić z tyłu magistrale wodną no i po włożeniu zaczął się problem...

S 4 ma moc ale niestety tylko powyżej 4500 obrotów, dostaje jakby kopa i zaczyna normalnie jechać , zaś do 4500 obrotów jedzie jakby go dusiło jakby dostawał za mało powietrza (jakbym jechał z przyczepą a nawet dwiema z dużymi plandekami i go hamowało)

Posiadam jakieś pojęcie na temat mechaniki posiadam vcds, lecz powiem szczerze ręcę mi opadają.

Zrobiłem logi dynamiczne ale nie bardzo wiem jak je interpretować jest ktoś w stanie mi pomóc?

 

http://vaglogi.pl/log-095_091_099_0wl8o.html
http://vaglogi.pl/log-092_041_042_lnTp3FG.html
http://vaglogi.pl/log-030_032_033_09x0X.html
http://vaglogi.pl/log-025_023_018_jwd56I.html
http://vaglogi.pl/log-010_023_024_09NN48.html
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_8W0000.html
http://vaglogi.pl/log-004_005_006_39q6ieV.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_CBy6jkF.html

 

 

Opublikowano (edytowane)

Chyba na pierwszym banku jest coś nie tak, bo korekta wtrysków na max cały czas.

Odpuściłeś gaz między pomiędzy 3200 a 4800? Pytam, bo przymknęła się wtedy przepustnica.

Błędów nie ma?

Edytowane przez Meister
Opublikowano (edytowane)

nie ma błędów :( od 1500 do 5500 obrotów cały czas gaz w podłogę na 3 biegu

gdy wykręcałem świece po lewej stronie głowicy niektóre były mokre w benzynie

Edytowane przez MichałKawęski
Opublikowano

W takim razie dziwna sprawa z tą przepustnicą, bo ty wyraźnie widać, że przymknęła się do 50%.

Wszystkie kostki dobrze podpięte? Kable nie przecięte albo przyciśnięte?

Skoro tylko wyciągałeś silnik żeby wymienić magistralę, czyli nawet nie rozbierałeś silnika, to nie ma opcji żeby tak po prostu coś się popsuło.

przep.PNG

Opublikowano

faktycznie słuszna uwaga z tą przepustnicą, tym bardziej że gaz był do podłogi więc powinna być 100proc otwarta... chociaż patrząc na parametry przy 2tyś obrotach przepustnica jest otwarta a mocy i tak nie ma dopiero dostaje jak jest ok 4500obrotów, jesteś w stanie zrobić logi dynamiczne i je porównam ?  i też ciekawi mnie na jałowym grupa 093, u mnie jest -5kw -9kw na innym forum sugerują rozrząd ale prawda jest taka że nic nie ruszałem w silniku

Opublikowano

Przesunięcie rozrządu rzeczywiście pokazuje, że uwalił się któryś ślizg, bo tolerancja jest do 6kw.

Postaram się zrobić logi wieczorem, chociaż u mnie i tak perfekcyjnie nie jest :)

Opublikowano

udało się?:)

 

Opublikowano

Sorki dopiero miałem czas żeby się tym zająć ale wyszło tak, że logów nie zrobię, bo mam VAS a nie VCDS, ewentualnie z OBD Eleven będę pod koniec tygodnia mógł zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...