MaverickPL Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Witam, mam problem jak w temacie. W innym temacie ktoś pisał o wymianie zaworów wałka rozrządu ale pytanie czy ktoś ma podobny problem i może pomóc w diagnozie? Automat, skrzynia CVT, przebieg 140 tys. Olej Motul w normie. Na zimnym silniku cicha praca, problem pojawia się po rozgrzaniu. Podczas jazdy silnik pracuje normalnie. Klekotanie słyszalne najwięcej od strony wlewu oleju tylko na rozgrzanym silniku. Poziom oleju w normie. Edytowane 19 Października 2020 przez MaverickPL
kixi4 Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) Czesc, halasuje wariator na ktoryms z walkow, na 99% gdzies ucieka cisnienie oleju sterujace wariatorami. Na poczatek do sprawdzenia elektormagnesy, zawory sterujace i podpora walkow rozrzadu. Nie polecam tak jezdzic dlugo, bo cierpi wariator. Jesli nie masz do mnie daleko to zapraszam, rozwiazemy problem, w cjeb juz kilka razy usuwalismy ten problem. Edytowane 4 Marca 2020 przez kixi4
MaverickPL Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Opublikowano 4 Marca 2020 Michał, dzięki za podpowiedź - niedługo napiszę co pomogło.
MaverickPL Opublikowano 16 Marca 2020 Autor Opublikowano 16 Marca 2020 (edytowane) Problem rozwiązany - mechanicy ogólnie nie do końca wiedzieli co jest przyczyną dlatego zaproponowałem wymianę właśnie zaworów sterujących - koszt jednego zaworu ok 200 zł (wymienione 2 zawory). Do tego wymiana czujnika ciśnienia oleju, uszczelek i sprawdzenie rozrządu, całość z robocizną 1800 zł w ASO Audi. Silnik już nie hałasuje. Edytowane 19 Października 2020 przez MaverickPL
kixi4 Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 Jakie jest cisnienie oleju? Walki rozrzadu na 100% nie sa przyczyna niskiego cisnienia oleju..
MaverickPL Opublikowano 16 Marca 2020 Autor Opublikowano 16 Marca 2020 (edytowane) Ciśnienie 1.0 Edytowane 19 Października 2020 przez MaverickPL
kixi4 Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 (edytowane) Prawidlowe cisnienie to od 1.2 do 2.0 bar. Na rozgrzanym silniku realnie przewaznie jest miedzy 1.2 a 1.5, czujnik cisnienia to srednio 0.7 bara, wiec poniezej tego cisnienia wyrzuca informacje o zbyt niskim cisnieniu na fisie.. gdyby bylo 0.2 bara to silnik juz dawno temu by sie zatarl. Edytowane 16 Marca 2020 przez kixi4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się