Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagła przerwa w przyspieszaniu magiczne 2500 obrotów


Kopciuszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy wątek wiec w razie pomyłek proszę o wyrozumiałość:)

Mój problem z samochodem wygląda następująco:

Podczas przyspieszania (czy to pedał gazu wysterowany w 100% czy 50%) gdy silnik osiągnie 2500 obrotów zachowuje się jak bym odpuścił gaz, po przekroczeniu magicznych 2500 wszystko wraca do normy, zawsze dzieję się to przy 2500. Dodam że nie zawsze się tak dzieje, próbowałem wychwycić zależność między temp zewnętrzna, temperaturą silnika. Nadmienię że stało się to tydzień po chipie ale tuner mówi tylko że to nie jego wina a ja nie chcę go bezpodstawnie oskarżać tym bardziej ze na wykresach z chamowni nie widać żadnych przerw podczas hamowania auta.
Pacjent :

Seat EXEO 1.8t CFMA 150km

Dołączam historyczne logi:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Jeśli znajdę tu pomoc z chęcią odwdzięczę się dobrą buteleczką jakiegoś trunku:) albo przelewem na dobry trunek:)

z góry dziękuję za zainteresowanie

LOG-01-115-031-033 (1).csv LOG-01-022-003-xxx.csv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów wynika ze coś tam się dzieje od 2,3K do 2,7K RPM. Chyba że bieg wtedy zmieniałeś. 

Napewno jest mocny cut off dla doładowania. Kto stroił to auto ? Zrób jeszcze raz log dla doładowania zadanego i rzeczywistego + 003 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biegu nie zmieniałem, gaz w podłodze na trzecim biegu. A auto było strojone przez tunera, który miał dobre opinie i duzo wystrojonych aut. Nie chce robic antyreklamy na tę chwilę. Logi zrobię w weekend:) dzięki za odpowiedź 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob poprawny komplet logów

003 + 020

002 + 033 + 031

115 + 118 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji na wątek :) dzięki Panowie, w weekend wykonam nowe poprawne logi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soul też widzisz to co ja ?? ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem wczoraj logi, jednak jak na "złość" przerwa nie była odczuwalna:P ale może coś w nich zobaczycie. A jak nie to będę próbował złapać ten moment przy następnym logowaniu :)

Grupy: 115, 118

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Grupy: 002, 031, 033 - tutaj trzy komplety pomiarów (chciałem wychwycić ten moment zadławienia przy 2500rpm)

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Grupy: 003, 020

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Z góry dziękuje za jakieś spostrzeżenia, a jeśli takowych nie będzie wykonam w wolnym czasie następne pomiary i wychwycę ten moment przerywania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych logach nie widać problemu, w pierwszych logach u góry problem jest,  prawdopodobnie zalezy to od temp w dolocie, spróbuj robić loga 003+115 gdy bedzie cieplo na zewnatrz i troche nagrzeje sie dolot. Jak zaczęło sie tak dziać chwile po programie to raczej nie szukałbym winy w aucie, jak coś pomogę nie masz daleko.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź:) Przy pierwszym pomiarze właśnie było to odczuwalne. problem pojawia się niezależnie od temperatury zewnętrznej  czy jest na minusie czy +20 stopni (bo rozumiem ze temperatura w dolocie tez jest zależna od zewnętrznej). Chętnie do Ciebie podjadę  jeśli byś coś zaradził. Ale może lepiej na początku spróbować zrobić logi  na których będzie to przerywanie widoczne? Bedze miał trochę więcej czasu to będę jeździł aż mi się uda wychwycić ten moment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz blisko do kolegi to nie ma co kombinować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w końcu umówiłem się z autem do Łukasz13, okazało się że były błędy w mapie silnika. Szczerze polecam tego alegrowicza:) zna się na rzeczy. Jeszcze raz dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...