Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak rozpoznać jaki mam silnik. 1.8 czy 2.0?


Mario7885

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie czy da się po zobaczeniu ocenić czy jest to silnik 1.8 czy 2.0 tfsi w papierach jest 1.8 auto jest z 2008 roku na silniku jest napisane białym pisaniem 2.0 możliwe że ktoś zmieniał ale ja tego niestwierdze proszę o pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlepka w bagażniku, na w osłonie rozrządu naklejka...i wybite na głowicy i bloku

 

no a potem:

WWW.AUDIKLUB.ORG

Audi Klub Polska. Dane techniczne, kody wyposażenia, kody silników, zestawienia, aktualności itp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Mario7885 napisał:

Witam mam pytanie czy da się po zobaczeniu ocenić czy jest to silnik 1.8 czy 2.0 tfsi w papierach jest 1.8 auto jest z 2008 roku na silniku jest napisane białym pisaniem 2.0 możliwe że ktoś zmieniał ale ja tego niestwierdze proszę o pomoc?

 

 

Na wielce jest 1.8 na osłonie rozrządu ktoś załapał A na głowicy to nie Wiem gdzie szukać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj vin na pw to ci sprawdze co powinno byc... chociaz nie zawsze tak jest... mialem taki przypadek na remont ze wzgeldu na pobor oleju: audi a4 wg vin i wklejkach wszedzie 1.8... dopiero po rozebraniu silnika okazalo sie ze "dol silnika" (blok,walk, tloki) byl wymieniony i wsadzony z 2.0, reszta jak glowica, turbo, wtryskiwacze byly oryginalne z 1.8... wiec 100% nigdy pewnosci nie ma czy ktos czegos nie namieszal..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kixi4 napisał:

Daj vin na pw to ci sprawdze co powinno byc... chociaz nie zawsze tak jest... mialem taki przypadek na remont ze wzgeldu na pobor oleju: audi a4 wg vin i wklejkach wszedzie 1.8... dopiero po rozebraniu silnika okazalo sie ze "dol silnika" (blok,walk, tloki) byl wymieniony i wsadzony z 2.0, reszta jak glowica, turbo, wtryskiwacze byly oryginalne z 1.8... wiec 100% nigdy pewnosci nie ma czy ktos czegos nie namieszal..

Po vinie 1.8  wauzzz8K98A017129

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W a4 b8 glowica rozni sie 1.8 od 2.0 tym, ze w 1.8 nie ma nastawnikow faz rozrzadu na walku wydechowym... Jak masz foto silnika to wrzuc zdjecie.. natomiast w silnikach montowanych poprzecznie np a3, vw, seaty i skody w 2.0 rowniez nie ma nastawnikow faz, wiec tam roznica jest tylko w samym "dole" silnika, turbo i wtryskiwaczach i pompie hpfp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, kixi4 napisał:

W a4 b8 glowica rozni sie 1.8 od 2.0 tym, ze w 1.8 nie ma nastawnikow faz rozrzadu na walku wydechowym... Jak masz foto silnika to wrzuc zdjecie.. natomiast w silnikach montowanych poprzecznie np a3, vw, seaty i skody w 2.0 rowniez nie ma nastawnikow faz, wiec tam roznica jest tylko w samym "dole" silnika, turbo i wtryskiwaczach i pompie 

 

Edytowane przez Mario7885
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...