Martinious 0 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Witam, Panowie padła mi pompa paliwa końcówka 106j. Znajomy ma pompę 106dx po regeneracji, jednak jest ona z silnika AFB, czy taka pompa podejdzie bez problemu? czy po dopisaniu immo będzie działać? czy może auto będzie chodzić źle? mam 163km a pompa jest z wersji 150km, proszę o pilną podpowiedź, ponieważ nie mogę się nigdzie tego doszukać, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 weź sobie pompę *K * będziesz mógł wgrac lepszy program tutaj więcej info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinious 0 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 widziałem tamten temat, niestety idzie już do mnie pompa 106j... nie mogłem dłużej czekać, bo jestem bez auta, a nigdzie nie znalazłem opinii, czy inne wersje pomp podchodzą plug&play. Tak czysto przyszłościowo (kupiłem używke, więc kiedyś pewnie zdechnie) czy pompa 106k bez problemu będzie pracowała z ECU i wtryskami z silnika BFC od 106j? tylko adatpacja immo i hula? czy musze komplet ecu i wtryski też przekładać? dziękuję za odpowiedź, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 Nie jestem pewien czy pożenisz tą pompę ze swoim ecu, ona jest z ostatnich wersji 2.5 pod normę euro 4. Jeżeli pasują wtyczki i odpali to może dziwnie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się