Skocz do zawartości

Martinious

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Martinious

Informacje

  • Imię
    Martin
  • Miasto
    Biedrzychowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BFC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Martinious

0

Reputacja

  1. na krótko też nie palą niestety, dopiero teraz miałem czas przysiasc do tego, nie pala nawet bezpośrednio pod aku, moduł prąd podaje, te co podesłałeś, mają końcówkę modułu AB, ja mam D. moduł tenhj podejdzie? czy cięcie i swój zostawiam?
  2. Siemanko, padly mi oba wentylatory w mojej b5 1.9 Avf multitronic 2004r. Poszukuję czy są jakieś wymienne z innych modeli bo ciężko mi cokolwiek znaleźć a ceny nowych zabijają numer mojego modułu to 8E0959501D ciężko mi coś znaleźć bo większość 1.9 ma jeden wentylator, po wpisaniu numeru znajduje mi zestawy z 3.0 asn z A6 C5, będzie to pasować? Ma ktoś może listę wymienności tych wentylatorów? Bo niestety mam taką sytuację że nie mogę sobie pozwolić na rozebranie auta k go tak zostawić aż znajdę muszę nim jeździc, więc potrzebuje kupić i rozebrać raz i zamontować. Pomóżcie droga forumowa braci, pozdrawiam ?
  3. Wybaczcie mi mega odkop, ale mam straszny dylemat. Mam Avf 2004r multitronic, padły mi oba wentylatory i moduł, niestety nie mogę znaleźć z takim samym numerem, powiecie mi proszę czy z jakiegoś innego silnika będzie pasował komplet ? Mój moduł ma nr 8E0959501D ewentualnie same wentylatory, bo myślałem że tylko moduł umarł i moduł już mam, ale wentylatorów nie mogę dorwać do Avf Ori, szukam nr ,zmienników bo wiem że są 2 rozstawy mocowań i nie chciałbym zamówić nie pasujących jestem obecnie na urlopie a muszę mechanikowi ściągnąć części bez oglądania ich żeby mi auto skończył nim wrócę ?
  4. wylacz immo vag commanderem, nie trzeba wtedy adaptowac pompy i zobaczysz, czy jest ok. efekt, jakby chciała odpalic, a nie mogła jest też keidy nie odpowietrzyles dobrze, odpowietrzanie VP to skomplikowana sztuka,mozesz z partyzanta odpowietrzyc na szybko i potem przy wtryskac, a w dolot plakiem (w rure od lewego IC), ale każde kręcenie i odpalanie na sucho ubija pompe.
  5. widziałem tamten temat, niestety idzie już do mnie pompa 106j... nie mogłem dłużej czekać, bo jestem bez auta, a nigdzie nie znalazłem opinii, czy inne wersje pomp podchodzą plug&play. Tak czysto przyszłościowo (kupiłem używke, więc kiedyś pewnie zdechnie) czy pompa 106k bez problemu będzie pracowała z ECU i wtryskami z silnika BFC od 106j? tylko adatpacja immo i hula? czy musze komplet ecu i wtryski też przekładać? dziękuję za odpowiedź, pozdro
  6. Witam, Panowie padła mi pompa paliwa końcówka 106j. Znajomy ma pompę 106dx po regeneracji, jednak jest ona z silnika AFB, czy taka pompa podejdzie bez problemu? czy po dopisaniu immo będzie działać? czy może auto będzie chodzić źle? mam 163km a pompa jest z wersji 150km, proszę o pilną podpowiedź, ponieważ nie mogę się nigdzie tego doszukać, pozdrawiam.
  7. Panowie, pozwolę się podpiąć pod ten temat. Potrzebuję porady. Mam silnik BFC, umarła mi pompa (sterownik słychać cyka próbując ustawić kont wtrysku, paliwo do pompy dochodzi). Auto nagle zaczęło się dławić i tracić moc jak jechałem na rezerwie (ale takiej niedużej, ledwo się zapaliła), co mnie zdziwiło więc szybko dolałem mu z 10l. i auto odzyskało moc, pojechałem do domu 4km i po 6 godzinach odpaliłem znowu, przejechałem jakieś 200m i auto straciło moc i po chwili zdechło. wzywałem paru magików stwierdzili śmierć pompy. błędy 01268, 00575 i 01318. Zacząłem się rozglądać za inną pompą. wg rozpiski do mojego modelu idzie 106j, stosowana również w modelach AYM i BCZ. Tutaj pytanie, czy muszę wymienić konkretnie na 106j, czy może podpasuje jakaś inna. kolega wyżej wypowiadał się, że najlepsze są 106k, bo można je modzić. Nie mam pewności, czy mój sterownik wciąż funkcjonuje prawidłowo, ponieważ głupi myślałem, że tylko się zapowietrzyła i próbowałem odpalić aż akumulator rozdupiło... ale przy próbie odpowietrzenia niby słychać jak steruje kątem. Magik kazał odpalić na plaka, żeby odpowietrzyło, zamiast odkręcać wtryski, niestety pali tylko dopóki jest podawany plak i kolega stwierdził, że pompa zatarta nie podaje paliwa, natomiast sterownik działą, bo słychać jak próbuje wysterować kąt wtrysku. (dziwi mnei to, bo się naczytałem, że z reguły pada właśnie sterownik nie sama pompa. p[rzebieg 460004. Pytania: 1. czy musi być konretnie pompa 106j? (mogę mieć 106d po znajomości) 2. jeżeli pompa musi być z tym samym numerem, co muszę zrobić po przekładce? tylko kanał 50 i podanie immo z zegarów? (trzeba jakiś login ?) 3. jeżeli pompa może być z innego modelu, to czy auto nie będzie chodzić gorzej? słyszałem, że niektórzy nei byli w stanie zaadaptować innej pompy, lub auto chodziło słabiej. 4. jeżeli może być inna pompa, czy procedura jest taka sama ? tj tylko adaptacja immo, czy dochodzi coś jeszcze? 5. jeden kolega który już kolejne 2,5 (tylko, że w a6 c5) ogarnia twierdzi, że jak wyłączył immo, to wymienia pompy jak leci różne, i każda mu pasuje, nie patrzy na numer, tylko, żeby była od silnika tej samej mocy, prawda to? 6. w jednym z tematów przeczytałem, że nici z wbicia nowego pinu, jak stary nie jest wykasowany w pompie, zamierzam kupić używkę, w kilku tematach widziałem, ludziom się udało zaadaptować, komu wierzyć? Przepraszam, ze ryję, ale ciężko mi połapać wątki, tyle się tego naczytałem, może ktoś doświadczony w temacie mnie oświeci.
  8. Witam wszystkich bardzo serdecznie od 22.04.2017 stałem się szczęśliwym posiadaczem a4 b6 2,5tdi BFC 2002r. Pochodzę z Biedrzychowic, małej miejscowości na dolm śląsku, chciałem przywitać forumową brać, szerokości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...