Radekst Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Panowie, potrzebna pomoc. Silnik pracuje nierówno, traci moc, telepie, lekko szarpie, im zimniejszy tym mocniej. VAG wywala jakis problem z 3 cylindrem, cewki zamienialem - blad zostaje na 3 cylindrze, wiec odpadaja (zakladalem nowe rok temu). Swiece wymianialem pol roku temu na nowe, ale dla swietego spokoju wymienilem ta na 3 cylindrze kilka dni temu ponownie na nowa - nadal blad. Dzisiaj wymienilem odme na nowa - nadal auto nierowno pracuje. EVAP też nowy. Kompresja sprawdzona, wszedzie rowno. Moze ma ktos jeszcze jakies pomysly.. Ponizej bledy: 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 194689 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 797 /min Load: 27.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 33.0°C Temperature: 10.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.097 V 000771 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 194689 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 789 /min Load: 26.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 36.0°C Temperature: 11.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.843 V 008567 - Bank 1; System Too Lean off Idle P2177 - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 194749 km Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 1658 /min Load: 37.2 % Speed: 62.0 km/h Temperature: 83.0°C Temperature: 28.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.843 V
traczu_lca Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Skoro "żąglowałeś" cewkami, świecami, to pod domem na szybko możesz jeszcze wtrysk podmienić z innego cylindra - o ile jest opcja, nie wiem jak w tych silnikach. Oraz pod VAGiem zobaczyć na których cylindrach wypada zapłon i jak dużo (w 1.8t są to grupy 14, 15, 16, ale nie wiem jak to wygląda w 2.0 tfsi). Ewentualnie może wiązka 3ciego wtrysku? Masz też błąd od ubogiej mieszanki. Wstepnie możesz sprawdzić szczelność dolotu, a jak nic to głębiej trzeba kopać.
Radekst Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Nie jestem w stanie sam zamienić wtrysków w 2.0tfsi miejscami. Zapłony wypadają różnie na wszystkich cylindrach. Zrobiłem dodatkowo logi, może one coś podpowiedzą. Logi sa w formie 'graficznej' i w postaci tabeli (ponizej wykresow). Auto po programie. Grupy 106 + 103 + 002, 3 bieg, zrobilem kilka podejsc, jak widac za kazdym razem troche sie roznia: https://link.do/3bieg_1 https://link.do/3bieg_2 https://link.do/3bieg_3 https://link.do/3bieg_4 Grupy 106 + 103 + 002, 4 bieg: https://link.do/4bieg Grupy 106 + 103 + 002, tempomat: https://link.do/tempomat Zrobiłem jeszcze dodatkowo grupy 003 + 010 + 011, 3 bieg: https://link.do/dodatkowe1 https://link.do/dodatkowe2
Kejsi Opublikowano 27 Marca 2020 Opublikowano 27 Marca 2020 Sprawdź szczelność to po pierwsze, po drugie braciak ostatnio robił też 2.0tfsi i winnym wypadania oraz błędów z mieszkanka okazał się nagar na zaworach ? I na koniec lejesz 98 co nie?
Łukasz13 Opublikowano 27 Marca 2020 Opublikowano 27 Marca 2020 Co do błedów to jak kolega wyżej pisał sprawdz szczelność dolotu bo wygląda na jakąś nieszczlenosć w podcisnieniach. Co do logów to zrób jeszcze 115+118, 003+020, 002+033+031, jest problem z paliwem a w zasadzie jego brakiem, w okolicach 5 tyś ecu ratuje się zmniejszaniem doładowania i zamykaniem przepustnicy. Po logach wygląda jakby pompa elektryczna w baku nie dawała rady.
Radekst Opublikowano 28 Marca 2020 Autor Opublikowano 28 Marca 2020 Dzieki Panowie za zainteresowanie tematem! W czwartek sprawa sie juz znaczaco pogorszyla i auto ledwo jechalo, zaprowadzilem go do mechanika. W między czasie zamowilem jeszcze wtryskiwacz zeby calkowicie wyciagnac ten, ktory byl w 3 cylindrze bo padlo podejrzenie na wlasnie uszkodzony wtrysk. Podpowiem mechanikowi zeby tez przyjrzał sie ewentualnym nieszczelnościom. Nagar tez bedziemy przy okazji usuwac, ale dostalem info od mechanika, ze nie ma go jakos bardzo duzo.
Kejsi Opublikowano 28 Marca 2020 Opublikowano 28 Marca 2020 Tak profilaktycznie napiszę , biosol broń panie boże, środek do czysczenia egr jak najabrdziej namoczyć od rana do wieczora i szczoteczka do zębow schodzi ?
Radekst Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Odebralem auto kilka dni temu. Wymieniony wtrysk, wyczyszczony nagar, silnik chodzi jak nowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się