PiXX Opublikowano 27 Marca 2020 Opublikowano 27 Marca 2020 (edytowane) Hej, Mam problem z napinaczem paska rozrządu. Dzisiaj po zdjęciu osłony przy okazji wymiany jednej z rolek paska pk zauważyłem wyciek smaru z łożyska napinacza. Cały komplet wymieniany na przełomie lipca i sierpnia zeszłego roku - zestaw INA, napinacz w pudełku wyprodukowany przez Litensa, przebieg od wymiany to jakieś 6kkm. Jazda na takim czymś jest bezpieczna? Wydaje mi się że jak łożysko wypluło smar to prędzej czy później dojdzie do jego zatarcia. Jak na razie jest cisza, brak szumów i drgań, jedyne do czego mógłbym się przyczepić to może to że pasek się cofnął o jakiś 1mm w stronę bloku silnika względem tego co było zaraz po wymianie. Jeśli wymieniać - to na co? Istnieje jakiś godny polecenia zamiennik poza częściami z ASO? Na allegro widziałem kpl zestawy rozrządu z Contiego, orientuje się może ktoś jakiej produkcji rolki są w pudełku? Z góry dzięki za pomoc. Spoiler Spoiler Edytowane 27 Marca 2020 przez PiXX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się