Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T swap na 2.7 biturbo.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. 

Od 3 lat jestem posiadaczem audi a4 b7 1.8t (BFB) 2005 (manual)

Dzisiaj kupilem Audi a6 C5 2,7 biturbo (automat) z rozwalona skrzynia biegow. 

Plan jest taki zeby silnik z A6 wlecial do A4, skrzynia zostaje ta ktora jest. Problem jest w tym ze auto jezdzi po Norwegii i musi to zostac wbite w dowod. 

Teraz pytanie do osob ktore bardziej ogarniaja takie budowy. Jak to wyglada wzgledem przekladek? Co trzeba przelozyc, co przerobic a co zostawic. 

Jak wyglada sytuacja gdzie silnik oryginalnie jest od skrzyni z automatem a w nowym aucie bedzie pracowal na manualu? Czy silnik pasuje plug and play czy trzeba przerabiac mocowania? 

Kazda rada jest tutaj przydatna wiec prosilbym o wszystkie informacje ktore mi moga pomoc :D 

Opublikowano (edytowane)

Mechanika to ty się nie martw, tylko pomyśl jak ożenisz meda 7.5 z me7. 1.1 oraz zegary od b7. Dodam że emu itp nie mają homologacji drogowej ☹️

 

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano (edytowane)

Akurat me.7.1 ( 2.7t) lub me.7.1.1 ( pozniejsze 2.7t np. BES ) i me 7.5 ( 1.8t ) akurat sa dosyć zgodne od  strony elektrycznej. Zegary B7 od wersji 1.8t też sa bliższe b6 ( chociazby immo3 itd. ).

 

Co do swapu ecu z automatu do manuala to trzeba z reguły flashowac soft 

Edytowane przez Banan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...