Jump to content
IGNORED

1.8T swap na 2.7 biturbo.


Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich. 

Od 3 lat jestem posiadaczem audi a4 b7 1.8t (BFB) 2005 (manual)

Dzisiaj kupilem Audi a6 C5 2,7 biturbo (automat) z rozwalona skrzynia biegow. 

Plan jest taki zeby silnik z A6 wlecial do A4, skrzynia zostaje ta ktora jest. Problem jest w tym ze auto jezdzi po Norwegii i musi to zostac wbite w dowod. 

Teraz pytanie do osob ktore bardziej ogarniaja takie budowy. Jak to wyglada wzgledem przekladek? Co trzeba przelozyc, co przerobic a co zostawic. 

Jak wyglada sytuacja gdzie silnik oryginalnie jest od skrzyni z automatem a w nowym aucie bedzie pracowal na manualu? Czy silnik pasuje plug and play czy trzeba przerabiac mocowania? 

Kazda rada jest tutaj przydatna wiec prosilbym o wszystkie informacje ktore mi moga pomoc :D 

Posted (edited)

Mechanika to ty się nie martw, tylko pomyśl jak ożenisz meda 7.5 z me7. 1.1 oraz zegary od b7. Dodam że emu itp nie mają homologacji drogowej ☹️

 

Edited by Kejsi
Posted (edited)

Akurat me.7.1 ( 2.7t) lub me.7.1.1 ( pozniejsze 2.7t np. BES ) i me 7.5 ( 1.8t ) akurat sa dosyć zgodne od  strony elektrycznej. Zegary B7 od wersji 1.8t też sa bliższe b6 ( chociazby immo3 itd. ).

 

Co do swapu ecu z automatu do manuala to trzeba z reguły flashowac soft 

Edited by Banan

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...