endriju99 Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 Witam wszystkich. Od 3 lat jestem posiadaczem audi a4 b7 1.8t (BFB) 2005 (manual) Dzisiaj kupilem Audi a6 C5 2,7 biturbo (automat) z rozwalona skrzynia biegow. Plan jest taki zeby silnik z A6 wlecial do A4, skrzynia zostaje ta ktora jest. Problem jest w tym ze auto jezdzi po Norwegii i musi to zostac wbite w dowod. Teraz pytanie do osob ktore bardziej ogarniaja takie budowy. Jak to wyglada wzgledem przekladek? Co trzeba przelozyc, co przerobic a co zostawic. Jak wyglada sytuacja gdzie silnik oryginalnie jest od skrzyni z automatem a w nowym aucie bedzie pracowal na manualu? Czy silnik pasuje plug and play czy trzeba przerabiac mocowania? Kazda rada jest tutaj przydatna wiec prosilbym o wszystkie informacje ktore mi moga pomoc :D
Kejsi Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 (edited) Mechanika to ty się nie martw, tylko pomyśl jak ożenisz meda 7.5 z me7. 1.1 oraz zegary od b7. Dodam że emu itp nie mają homologacji drogowej ☹️ Edited March 30, 2020 by Kejsi
Banan Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 (edited) Akurat me.7.1 ( 2.7t) lub me.7.1.1 ( pozniejsze 2.7t np. BES ) i me 7.5 ( 1.8t ) akurat sa dosyć zgodne od strony elektrycznej. Zegary B7 od wersji 1.8t też sa bliższe b6 ( chociazby immo3 itd. ). Co do swapu ecu z automatu do manuala to trzeba z reguły flashowac soft Edited March 30, 2020 by Banan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now