Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LOGI A4 B7 BFB


Coldfire28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Potrzebuje pomocy w ocenie logów. Sprawa wygląda następująco. Dziś pojechałem na hamownie i ku mojemu zdziwieniu wypluło aż 120KM (dramat) gdzie powinno być 163 oryginalnie zaś jest jeszcze program który miał dawać około 190KM.

Do rzeczy bo coś nie gra ewidentnie i nie wiem gdzie szukać winnego.

Błedy:

"TUTAJ PRZY BUCIE ROBIĄC LOGI DYNAMICZNE BŁĄD POWRACAŁ WIĘC CO POMIAR KASOWAŁEM"

16683 - Regulacja ciśnienia doładowania 
            P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny 
            P1103 - 008 - moc za mała - Sporadyczny

LOGI: 

Statyczne:

002 + 033

http://vaglogi.pl/log-002_033_3ql0R8u.html

001 + 003

http://vaglogi.pl/log-001_003_qD6i9.html

090 + 093

http://vaglogi.pl/log-090_093_508Fp.html

Dynamiczne:

002 + 033

http://vaglogi.pl/log-002_033_eQNm7.html

003 + 020 

http://vaglogi.pl/log-003_020_tK5UP.html

115 + 118

http://vaglogi.pl/log-115_118_e09L2T2.html

115 + 118 Z WYPIĘTYM N75

http://vaglogi.pl/log-115_118_ld1TxJ.html

090 + 093

http://vaglogi.pl/log-090_093_WA5ks.html

Może ktoś podpowie gdzie szukać :) Pozdrawiam.

Edytowane przez Coldfire28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20.

Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Coldfire28 napisał:

Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118 :)

Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przem8 napisał:

Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ.

A co powiesz na spięcie na krótko  wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.03.2020 o 21:03, Coldfire28 napisał:

A co powiesz na spięcie na krótko  wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ? 

 

Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg 

Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Kejsi napisał:

 

Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg 

Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić 

Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. 
 

Poszło już do regeneracji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Coldfire28 napisał:

Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. 
 

Poszło już do regeneracji :)

Wjeżdża hybryda? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...