Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich :)

Potrzebuje pomocy w ocenie logów. Sprawa wygląda następująco. Dziś pojechałem na hamownie i ku mojemu zdziwieniu wypluło aż 120KM (dramat) gdzie powinno być 163 oryginalnie zaś jest jeszcze program który miał dawać około 190KM.

Do rzeczy bo coś nie gra ewidentnie i nie wiem gdzie szukać winnego.

Błedy:

"TUTAJ PRZY BUCIE ROBIĄC LOGI DYNAMICZNE BŁĄD POWRACAŁ WIĘC CO POMIAR KASOWAŁEM"

16683 - Regulacja ciśnienia doładowania 
            P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny 
            P1103 - 008 - moc za mała - Sporadyczny

LOGI: 

Statyczne:

002 + 033

http://vaglogi.pl/log-002_033_3ql0R8u.html

001 + 003

http://vaglogi.pl/log-001_003_qD6i9.html

090 + 093

http://vaglogi.pl/log-090_093_508Fp.html

Dynamiczne:

002 + 033

http://vaglogi.pl/log-002_033_eQNm7.html

003 + 020 

http://vaglogi.pl/log-003_020_tK5UP.html

115 + 118

http://vaglogi.pl/log-115_118_e09L2T2.html

115 + 118 Z WYPIĘTYM N75

http://vaglogi.pl/log-115_118_ld1TxJ.html

090 + 093

http://vaglogi.pl/log-090_093_WA5ks.html

Może ktoś podpowie gdzie szukać :) Pozdrawiam.

Edited by Coldfire28
Posted

Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20.

Posted
2 godziny temu, przem8 napisał:

Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20.

Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118 :)

Posted (edited)
48 minut temu, Coldfire28 napisał:

Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118 :)

Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ.

Edited by przem8
Posted
2 godziny temu, przem8 napisał:

Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ.

A co powiesz na spięcie na krótko  wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ? 

Posted
W dniu 30.03.2020 o 21:03, Coldfire28 napisał:

A co powiesz na spięcie na krótko  wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ? 

 

Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg 

Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić 

Posted
9 godzin temu, Kejsi napisał:

 

Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg 

Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić 

Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. 
 

Poszło już do regeneracji :)

Posted
2 godziny temu, Coldfire28 napisał:

Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. 
 

Poszło już do regeneracji :)

Wjeżdża hybryda? ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...