Coldfire28 Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 (edited) Witam wszystkich Potrzebuje pomocy w ocenie logów. Sprawa wygląda następująco. Dziś pojechałem na hamownie i ku mojemu zdziwieniu wypluło aż 120KM (dramat) gdzie powinno być 163 oryginalnie zaś jest jeszcze program który miał dawać około 190KM. Do rzeczy bo coś nie gra ewidentnie i nie wiem gdzie szukać winnego. Błedy: "TUTAJ PRZY BUCIE ROBIĄC LOGI DYNAMICZNE BŁĄD POWRACAŁ WIĘC CO POMIAR KASOWAŁEM" 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji 17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P1103 - 008 - moc za mała - Sporadyczny LOGI: Statyczne: 002 + 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_3ql0R8u.html 001 + 003 http://vaglogi.pl/log-001_003_qD6i9.html 090 + 093 http://vaglogi.pl/log-090_093_508Fp.html Dynamiczne: 002 + 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_eQNm7.html 003 + 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_tK5UP.html 115 + 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_e09L2T2.html 115 + 118 Z WYPIĘTYM N75 http://vaglogi.pl/log-115_118_ld1TxJ.html 090 + 093 http://vaglogi.pl/log-090_093_WA5ks.html Może ktoś podpowie gdzie szukać Pozdrawiam. Edited March 30, 2020 by Coldfire28
przem8 Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20.
Coldfire28 Posted March 30, 2020 Author Posted March 30, 2020 2 godziny temu, przem8 napisał: Turbo porażka, przepływka mało mierzy. Do sprawdzenia dv, szczelność dolotu, do zrobienia log 115+118 z odpiętą wtyczką od n75 i nie ma grupy 20 więc powtórz 3+20. Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118
przem8 Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 (edited) 48 minut temu, Coldfire28 napisał: Przem8 dziekuję za odpowiedź. Poprawiłem logi 003 + 020 oraz zrobilem bez N75 grupe 115 + 118 Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ. Edited March 30, 2020 by przem8
Coldfire28 Posted March 30, 2020 Author Posted March 30, 2020 2 godziny temu, przem8 napisał: Po tym logu to wychodzi, że sztanga wg do podciągnięcia i spore stukowe ale to zapewne przez brakujący przepływ. A co powiesz na spięcie na krótko wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ?
Kejsi Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 W dniu 30.03.2020 o 21:03, Coldfire28 napisał: A co powiesz na spięcie na krótko wejścia z wyjściem N75 aby zamknąć WG i się przejechać z kimś obok żeby patrzył jaki bost będzie i żeby nic nie upalić ? Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić
Coldfire28 Posted April 1, 2020 Author Posted April 1, 2020 9 godzin temu, Kejsi napisał: Nie ma sensu bo i tak masz zbyt luźna sztangę wg Spokojnie 3-4 obroty możesz dokręcić Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. Poszło już do regeneracji
Kejsi Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 2 godziny temu, Coldfire28 napisał: Na celu było odłączenie wg i sprawdzenie czy pompuje i niestety nie pompuje. Turbo zdechło. Wirnik luźny, pęknięty i porysował obudowę. Poszło już do regeneracji Wjeżdża hybryda? ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now