Grand_2023 Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 (edytowane) Hej. Po wymianie filtra paliwa mann strzałkami do przodu auto przestało odpalać. Chodź jak wróciłem do oryginalnego starego już też nie palił. Na lpg chodzi. Pompa która była wymieniana 2 miesiace temu magneti marelli zaczeła wyć po paru dniach. Teraz jej za bardzo nie słychać jak przekrece kluczyk i przy filtrze powietrza nie słychać zaworu odpowietrzania zbiornika tak samo przy przewodach od filtra, pompy lub wtryskach nie leci paliwo. Przekaznik 167 sprawdzony. Bezpiecznik 28 pokazuje na zero gdy kostka podlaczona do pompy a gdy odlaczona z dwóch stron 1.89. Czy sa jakies jeszcze przekazniki od pompy koło ecu? Pompa podłączana na krótko do akumulatora pracuje lecz auto też w taki sposób nie odpala. Audi a4 b6 1.8t bex quattro. Błędy były kasowane i dalej się pojawiły: Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez Grand_2023
DarekS4 Opublikowano 31 Marca 2020 Opublikowano 31 Marca 2020 Pompa jest sterowana z przekaźnika którego odpala ECU Wypnij filtr i sprawdź czy pompa bije czy umarła. Kupiłeś jakiś zamiennik ??
Grand_2023 Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Opublikowano 31 Marca 2020 4 godziny temu, DarekS4 napisał: Pompa jest sterowana z przekaźnika którego odpala ECU Wypnij filtr i sprawdź czy pompa bije czy umarła. Kupiłeś jakiś zamiennik ?? A to nie bedzie przekaźnik przy kierownicy 167 styku roboczego pompy? Jak zmieniałem filtr na nowy paliwo nie leciało z przewodów po przekreceniu kluczyka. Pompa niby magneti marelli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się