longerek 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Koledzy pomocy. Mam problem z silniczkiem na małym nadmuchu powiedzmy 3 kreski słychać silniczek, gdy dam na maxa słychać buczenie i straszny gwizd w pewnym momencie nawiew umarł ale na szczęście po lekkim puknięciu wystartował co się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 wymieniales filtr kabinowy? przez to moze gwizdac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerek 0 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Mi nie tyle chodzi o ten gwizd co o to że nawiew zamarł i o to co buczy strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Szczotki dmuchawy do wymiany/ oczyszczenia, ewentualnie zużyty komutator silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek a4 2.8 0 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 u mnie wentylator miał też przerwy na dołkach. Wystarczyło wyczyszczenie szczotek i tego wirnika i smiga dalej. Po czyszczeniu chodził troche głośniej, ale teraz juz sie chyba dotarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 objawy miałem te same, z tym że u mnie Helmut zamontował takie szczotki że wytarły komutator i musiałem kupić nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerek 0 Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 No i nawiew padł.[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 21:30_________________________________________________Ten silniczek jest pod schowkiem tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Tak Kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 pomimo śrubek jest tam jeszcze warstwa silikonu także nie stresuj się tylko oderwij silnik delikatnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerek 0 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Na całe szczęście skończyło się tylko na wymianie szczotek silniczka:) Koszt ok 20zł ja byłem u elektryka samochodowego i mi wlutował od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 moje szczotki musialy sie chyba troche dotrzec bo zaras po wymianie to slychac bylo juz wentylator na 2-3 kreskach minelo troche czasu i jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longerek 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Muszą się dobrze dotrzeć do kształtu komutatora.[br]Dopisany: 28 Marzec 2009, 19:17_________________________________________________A jednak wymiana silniczka była niezbędna komutator się rozleciał na pół i niszczył szczotki. Udało mi się wyrwac używany w dobrym stanie za 80zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się