Jump to content
IGNORED

gorące jedno koło tyle po dłuższym staniu i zaciągniętym ręcznym


Recommended Posts

Posted

Mam taką sytuację. Auto w dobie koronawirusa stoi czasem tarę dni.

Jak na te parę dni zaciągnę ręczny to on nie odpuszcza i pierwsza jazda jest zakończona gorącym kołem (tylne lewe)

Potem jak auto stanie, nawet z zaciągniętym ręcznym, to następne jazdy, są już z zimnym kołem.

Rozmawiałem z mechanikiem i ten twierdzi że ten typ tak ma... że auta z koncernu wolksvagena mają takie hamulce ręczne które po dłuższym postoju się blokują a potem puszczają.

Jak to naprawić? Nie zaciągać ręcznego na dłuższym postoju?

Co tam wymieniać? Czy się przyzwyczaić.

Czy ktoś tak miał?

Posted

Zmień mechanika. Boże jak mnie wypowiedzi takich druciarzy Mirków wkurzają...ten typ tak ma.. to można powiedzieć o elektronice Renówki..

pewnie masz zapieczona linkę. Trzeba byłoby rozebrać zacisk wszystko wyczyścić,nasmarować, ewentualnie wymienić linkę i musi chodzić.

Posted

Jak kolega wyżej pisze,zapieczony zacisk albo linka i wszystko a do tego Janusza już nie dzwoń bo ,,ten typ tak ma,, jak się nie ma wiedzy to wymyślają złote myśli.

Posted
16 godzin temu, Doman13 napisał:

Mam taką sytuację. Auto w dobie koronawirusa stoi czasem tarę dni.

Jak na te parę dni zaciągnę ręczny to on nie odpuszcza i pierwsza jazda jest zakończona gorącym kołem (tylne lewe)

Potem jak auto stanie, nawet z zaciągniętym ręcznym, to następne jazdy, są już z zimnym kołem.

Rozmawiałem z mechanikiem i ten twierdzi że ten typ tak ma... że auta z koncernu wolksvagena mają takie hamulce ręczne które po dłuższym postoju się blokują a potem puszczają.

Jak to naprawić? Nie zaciągać ręcznego na dłuższym postoju?

Co tam wymieniać? Czy się przyzwyczaić.

Czy ktoś tak miał?

zaciski do regeneracji

moge ogarnąc

Posted
17 godzin temu, Doman13 napisał:

1. Rozmawiałem z mechanikiem i ten twierdzi że ten typ tak ma...

2. Jak to naprawić?

3. Nie zaciągać ręcznego na dłuższym postoju?

4. Czy ktoś tak miał?

1. Temu mechanikowi Dziękujemy.

2. Obejrzyj zacisk z zewnątrz szczególnie od strony mechanizmu ręcznego.

3. Zaciągać tylko umiejętnie, większość użytkowników robi to nie umiejętnie.

4. Miałem początki przycinania się ręcznego z rok temu, zaciski mają 24 lata ale nadal działają bez regeneracji.

Posted
6 godzin temu, KINIAM napisał:

4. Miałem początki przycinania się ręcznego z rok temu, zaciski mają 24 lata ale nadal działają bez regeneracji.

Ty masz żeliwo A Kolega ma Alu, a to różnica 

Posted

przeczuwam że zacisk do regeneracji mam, aleee      Jak się umiejętnie zaciąga ręczny ??:mysli:

Posted (edited)

najpierw naciskasz hamulec nożny a potem zaciągasz ręczny

Edited by Dev
  • 2 weeks later...
Posted

Dzięki, 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...